Omnichannel Pazarlama
Omnichannel pazarlama en basit haliyle; herhangi bir zamanda, herhangi bir yerde ve herhangi bir cihazda tüketicilerle bağlantı kurabilmek için bir kuruluşun kanallarını, süreçlerini ve stratejilerini sorunsuz bir şekilde entegre etmek olarak tanımlanır. Markanızın, hedef kitlesiyle birçok kanal üzerinden sürekli olarak...
Dijital Pazarlama Dünyası
Verdiğiniz hizmetin müşterilerinizin kullandığı teknolojik seviyede olmasını istiyorsanız dijital pazarlama dünyasına hoş geldiniz. Tamamı dijital çözümlerden oluşan yeni bir müşteri hizmetleri deneyimi hem şirketiniz hem çalışanlarınız hem de müşterileriniz için çağa ayak uyduran, pratik bir çözümleme süreci doğuracaktır. B2B pazarlama...
B2B Pazarlamaya Uygun Bir E-Mail İçin Dikkat Edilmesi Gereken 5 Püf Nokta
Yeni çağın “dijital mektubu” olarak adlandırabileceğimiz e-mail kavramı; çalışan, çalışmayan her kesimin hayatına bir şekilde girmiş bulunmakta. Her noktada kullanılması, günlük olarak posta kutumuza düşen e-mail sayısını da arttırmış bulunmakta. Tabi bu durum e-maillerin artık dikkat çekici ve diğerlerinden farklı...
Hedefini Seç: X, Y, Z Kuşağı
Pazarlama tarihine kısa bir bakış attığımız zaman kuşaklar ve onların eğilimleri ile ilerlediğini görürüz. Pazarlama sürecinde yöneticiler kararlarının çoğunu bu kuşakları inceleyerek veriyorlar. Kuşaklar ve onların peşinden gelen akımlar sayesinde pazarlama sürecindeki tüm ihtiyaçlar daha şeffaflaşıyor. Milenyumlar – Kuşak Y...
Mocha
Marakeş Değil Mochatouch Biz Mochatouch’ız! Yeri geldi Marakeş olduk, kimi zaman da Maraton… İsmini anlatamayan derdini anlatır mı dedik ve ismimizin hikayesini Mocha lezzetiyle birleştirmek istedik. Mochatouch ekibi olarak çatı katında çalışan altı buçuk kaçığız- buçuk ise henüz yuvaya giden...
Position Zero (0. Sıra) – Google Featured Snippets Nedir?
Bu aralar Google 1. sayfadaki garip bir şeylerin olduğunu fark ettiniz mi? Sadece metin bağlantılar yerine, resimler ve videoları da içeren sonuçlara alışmıştık fakat artık aradığımız bilgiyi direkt olarak önümüze koyan aramalarla karşı karşıyayız. Featured snippets ile hayatımıza giren bu...
Kaliteli ve Etkili İçerik Nasıl Hazırlanır?
Başarılı ve etkili içerik hazırlamak için içeriğinizin iş hedeflerinizle birleştirilmesi çok önemlidir. Etkili içerik, özgün olmalıdır ve pek çok alana hizmet edebilmelidir. İçerik üretimine başlamadan iş hedefleri belirlemek, içerik yazarı için oldukça değerlidir ve içeriğin hedef kitlelere daha hızlı ulaşmanızı...
Google Analytics – Başlangıç – Nedir? Nasıl Kullanılır?
Google Analytics, web sitelerinin performansının ve kullanıcı davranışlarının izlenmesini ve analiz edilmesini sağlayan bir web analizi hizmetidir. Google Analytics, web sitesinin her sayfasına yerleştirilen bir izleme kodu parçası aracılığıyla verileri toplar ve bu kod, daha sonra verileri işlenmek üzere Google’ın...
Facebook Reklam Yöneticisindeki Yenilikleri Keşfedin!
Hem B2B sosyal medya yönetimi hem de B2C sosyal medya yönetiminde önemi yadsınamayacak kadar büyük olan Facebook, reklam yöneticisi sayfasının metriklerini yeniledi ve sayfa algoritmasını güncelledi. Daha önceki blog yazımızda, LinkedIn reklamlarının B2B pazarlama stratejiniz için ne kadar önemli olduğundan...
LinkedIn Reklamları
LinkedIn reklam konusunda uzun zamandır yazmak istiyordum ama fırsat bulamamıştım, hazır bütün reklam paneli değişmişken en güncel bilgilerin ve yeniliklerin yer aldığı komple bir rehber hazırlamak istedim. Uzunca bir yazı bizleri bekliyor. LinkedIn’in sosyal medya platformları arasında özellikle konu B2B ise ne...
Etkileyici Bir Logo Tasarımı İçin 5 Öneri
Logo tasarımınız, markanızın amacını, ürün ya da hizmetini, hedef kitlesiyle ilişkini betimleyen ve markanız için bilinirlik yaratan bir tasarımdır. Logonuz, kurumsal kimliğinizin en önemli parçalarından biridir; bu nedenle şirketiniz için doğru olan tasarımı bulmak oldukça zor olabilir. Görsel olarak hem dikkat çekici...
Sosyal Medya Hesaplarınızı Canlandırmanız İçin 4 İpucu
Teknoloji çağında yaşadığımızı artık hepimiz biliyoruz! Başarıyı yakalayabilmeniz ve bugünün müşterisine hitap edebilmeniz için kurum kimliğinizi, dijital mecralara ve sosyal medya hesaplarınıza ve aktarabilmeniz çok önemli. Pazarlamacıların %47’si de geleneksel pazarlamanın artık kendi başına yeterli olmadığına katılıyor. Marka stratejisi oluşturmak...
Kurumsal Kimlik Nedir? Bilmeniz Gereken Her Şey
Kurumsal kimlik, firmanın şirket içinde ya da şirket dışında duruşunu temsil eden ve müşterilerin bir bakışta firmayı tanımasını sağlamak için yapılan çalışmaların bütünüdür. Aynı zamanda firmanın profesyonel görünmesini sağladığı için müşterilere daha güvenilir bir izlenim bırakır. Bu çalışmaların en temeli...