0
KPI: Stratejinizi Geliştirmek İçin Başarı Anahtarınız
KPI, Key Performance Indicator kelimelerinin kısaltmasıdır. Türkçede Anahtar Performans Göstergesi olarak adlandırılır. KPI’lar, bir organizasyonun veya bir kişinin performansını ölçmek, değerlendirmek ve stratejik hedeflere ulaşma sürecinde rehberlik etmek için güçlü bir araçtır. KPI Nasıl Belirlenir? KPI’ları belirlerken öncelikle aşağıdaki faktörleri...
Proje Yönetimi: Daha İyi Bir Proje Planı ile Başarı Sağlayın
Proje yönetimi, belirli bir hedefi gerçekleştirmek için kaynakları planlama, strateji geliştirme, organizasyon, yönlendirme ve kontrol etme sürecidir. Bir proje genellikle belirli bir başlangıç ve bitiş tarihi olan, benzersiz bir ürün, hizmet veya sonuç üretmeye yönelik bir çaba olarak tanımlanır. Proje...
AIDA Modeli: Satın Alma Kararlarını Etkileme Yolu
AIDA modeli, potansiyel müşterilerin satın alma kararlarını verme sürecini dikkat (attention), ilgi (interest), istek (desire) ve eylem (action) olarak dört aşamaya ayıran pazarlama modelidir. İsmini aşamaların baş harflerinden almıştır. AIDA modeli, potansiyel müşterilerinizin satın alma kararlarını etkileyebilmeniz için kullanabilecğeiniz bir...
SWOT Analizi Nedir? Nasıl Oluşturulur?
SWOT analizi, bir şirketin, projenin veya herhangi durumun güçlü ve zayıf yönlerini, fırsatlarını ve tehditlerini belirlemek için kullanılan bir stratejik planlama aracıdır. Bu analiz, şirketlerin iç ve dış etkenleri değerlendirmesini ve bu faktörlerin kuruluşun hedeflerine ulaşmasını nasıl etkileyebileceğini anlamasını sağlar....
Pazarlama Karması ile Satışlarınızı Nasıl Artırabilirsiniz?
Genellikle pazarlamanın 4P’si veya pazarlamanın 7P’si olarak adlandırılan Pazarlama Karması, işletmelerin etkili pazarlama stratejileri oluşturmak ve uygulamak için kullandıkları stratejik bir çerçevedir. Hedef pazarın ihtiyaçlarını karşılamak ve kurumsal hedeflere ulaşmak için ayarlanabilen bir dizi kontrol edilebilir faktörü içerir. Pazarlamanın 4P’si...
Satış ve Pazarlama Birlikte Nasıl Çalışır?
Satış ve pazarlama, bir işletmenin büyümesi ve başarılı olabilmesi için kilit önem taşıyan iki ayrı departmandır. Bu iki alan, işletmenin ürünlerini ve hizmetlerini müşterilere tanıtarak, satış yaparak ve gelir elde ederek ortak bir amaca hizmet eder. Ancak, satış ve pazarlama...
Değer Önerisi: Müşterinize Ne Fayda Sağlıyorsunuz?
Değer önerisi, bir müşterinin bir ürün veya hizmet satın aldığında elde edeceği faydaların bir özetidir. Değer önerisi, bir şirketin pazarlama ve satış çabalarının temelini oluşturur ve belirli bir teklifin bir sorunu nasıl çözdüğünün, bir ihtiyacı nasıl karşıladığının veya müşteriye nasıl...
Üst Düzey Yöneticiler İçin Sosyal Medya Stratejileri
Sosyal medya yönetimi sadece şirketler için değil yöneticiler için de büyük önem arz ediyor. Üst düzey yöneticilerin sosyal medya kullanımı ile sektörlerinde kendini lider olarak konumlandırdıkları gibi markalarının da daha görünür olmasını sağlayabilir. Peki üst düzey yöneticiler derken kimleri hedef...
B2B Şirketler Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmalı?
B2B (Business-to-Business) ya da B2C (Business-to-Consumer) fark etmeksizin günümüz dünyasında tüm markalar için sosyal medya pazarlaması yüksek derecede önem arz ediyor. Bu yazımızda B2B şirketlerin sosyal medya kullanımı ve strateji planlaması için nelere dikkat edebileceklerine değineceğiz. Keyifli okumalar dileriz. B2B...
Müşteri Yaşam Boyu Değeri Nedir? Nasıl Hesaplanır?
Müşteri yaşam boyu değeri, en basit haliyle, bir müşterinin bir şirket için yarattığı parasal değer olarak ifade edilebilir. Tabii ki müşteri yaşam boyu değerinin B2B pazarlama bütçeleri düşünüldüğünde müşteri edinim maliyeti değerinin en az 3 katı olması gerektiğini söyleyebilirim. Müşteri...
Çerez Ayarları
Cihaz bilgilerini saklamak ve/veya bunlara erişmek için çerezler gibi teknolojiler kullanırız. Bunu, tarama deneyimini iyileştirmek ve kişiselleştirilmiş reklamlar görüntülemek için yapıyoruz. Bu teknolojilere izin verirseniz, bu web sitesinde tarama davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verileri işleyebiliriz. Onay vermez veya onayınızı geri çekmezseniz, belirli işlevler bozulabilir.
Fonsiyonel Her zaman aktif
Die technische Speicherung oder der Zugang ist unbedingt erforderlich für den rechtmäßigen Zweck, die Nutzung eines bestimmten, vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünschten Dienstes zu ermöglichen, oder für den alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Vorlieben
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
İstatistik
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
Die technische Speicherung oder der Zugriff, der ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet wird. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung deines Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen allein in der Regel nicht dazu verwendet werden, dich zu identifizieren.
Pazarlama
Teknik depolama veya erişim, kullanıcı profilleri oluşturmak, reklam göndermek veya benzer pazarlama amaçları için kullanıcıyı bir web sitesinde veya birkaç web sitesinde izlemek için gereklidir.