Sosyal Medya İçin 2024 Özel Günler Takvimi
Özel Gün ve Haftalar günümüzde sosyal medyanın vazgeçilmezi. Markalar seçtikleri özel günler için birbirinden güzel ve anlamlı içerikler üretiyor. Resmi günler haricinde her markaya uygun farklı özel günler de bulunuyor. Markalar sektörlerine özel bu günler için sosyal medya paylaşımı hazırlıyor....
SEO ve Sosyal Medya Birlikte Nasıl Kullanılır?
SEO ve sosyal medya, dijital pazarlamanın ayrılmaz türlerinden ikisidir. Doğru şekilde kullanılan sosyal medya hesapları SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) açısından oldukça önemlidir. Organik olarak önemli ölçüde SEO’yu destekleyen sosyal medya hesapları, web sitesine yönlendirme konusunda da iyi bir etkiye sahiptir....
Sosyal Medya Metrikleri Nelerdir?
Sosyal medya mecralarında kullanıcıların etkileşimlerini, performanslarını ve dönütlerini ölçmek için kullanılan veri ve analizler sosyal medya metrikleridir. Markanızın sosyal medyadaki hedeflerine ulaşması için belirlediğiniz stratejilerin performanslarını izleyerek optimize etmeniz çok önemlidir. Stratejinizi geliştirecek ve performansınızı ölçmenizi sağlayacak birçok sosyal medya...
B2B Şirketler Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmalı?
B2B (Business-to-Business) ya da B2C (Business-to-Consumer) fark etmeksizin günümüz dünyasında tüm markalar için sosyal medya pazarlaması yüksek derecede önem arz ediyor. Bu yazımızda B2B şirketlerin sosyal medya kullanımı ve strateji planlaması için nelere dikkat edebileceklerine değineceğiz. Keyifli okumalar dileriz. B2B...
Sosyal Medya Trendleri Nasıl Ortaya Çıkar?
Sosyal medya on yılı aşkın bir süredir hayatımızda var olan bir olgu. Akıllı telefonların ve iletişim teknolojisinin gelişmesiyle hayatlarımızda daha etkin olmaya da devam ediyor. Kullandığımız uygulamaların devamlı güncellenmesi ile her sene kullanıcılarına birçok yeni özelliği de sunuyor. Bu kadar...
Clubhouse
Clubhouse özel bir sosyal medya platformudur. En bilinen ve spesifik olan özelliği yazılı ya da görüntülü değil sesli yayını temel almasıdır.
Hedefini Seç: X, Y, Z Kuşağı
Pazarlama tarihine kısa bir bakış attığımız zaman kuşaklar ve onların eğilimleri ile ilerlediğini görürüz. Pazarlama sürecinde yöneticiler kararlarının çoğunu bu kuşakları inceleyerek veriyorlar. Kuşaklar ve onların peşinden gelen akımlar sayesinde pazarlama sürecindeki tüm ihtiyaçlar daha şeffaflaşıyor. Milenyumlar – Kuşak Y...
Sosyal Medya Hesaplarınızı Canlandırmanız İçin 4 İpucu
Teknoloji çağında yaşadığımızı artık hepimiz biliyoruz! Başarıyı yakalayabilmeniz ve bugünün müşterisine hitap edebilmeniz için kurum kimliğinizi, dijital mecralara ve sosyal medya hesaplarınıza ve aktarabilmeniz çok önemli. Pazarlamacıların %47’si de geleneksel pazarlamanın artık kendi başına yeterli olmadığına katılıyor. Marka stratejisi oluşturmak...
Çerez Ayarları
Cihaz bilgilerini saklamak ve/veya bunlara erişmek için çerezler gibi teknolojiler kullanırız. Bunu, tarama deneyimini iyileştirmek ve kişiselleştirilmiş reklamlar görüntülemek için yapıyoruz. Bu teknolojilere izin verirseniz, bu web sitesinde tarama davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verileri işleyebiliriz. Onay vermez veya onayınızı geri çekmezseniz, belirli işlevler bozulabilir.
Fonsiyonel Her zaman aktif
Die technische Speicherung oder der Zugang ist unbedingt erforderlich für den rechtmäßigen Zweck, die Nutzung eines bestimmten, vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünschten Dienstes zu ermöglichen, oder für den alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Vorlieben
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
İstatistik
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
Die technische Speicherung oder der Zugriff, der ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet wird. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung deines Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen allein in der Regel nicht dazu verwendet werden, dich zu identifizieren.
Pazarlama
Teknik depolama veya erişim, kullanıcı profilleri oluşturmak, reklam göndermek veya benzer pazarlama amaçları için kullanıcıyı bir web sitesinde veya birkaç web sitesinde izlemek için gereklidir.