Dijital Pazarlama Bütçesi Nasıl Oluşturulur? Stratejik Planlamanın Temeli
Dijital pazarlama bütçesi, bir şirketin belirli bir dönem boyunca (genellikle yıllık olarak yapılır) dijital pazarlama faaliyetleri için ayırdığı finansal kaynakları kapsayan plandır. Bu bütçe, şirketin hedeflerine ulaşması için gerekli olan pazarlama stratejilerinin hayata geçirilmesini sağlar. Doğru planlanmış bir pazarlama bütçesi,...
LinkedIn Düşünce Lideri Reklamı
LinkedIn Düşünce Lideri Reklamı, belirli bir alanla ilgili yapılan deneyim ve öngörüye dayalı fikir içerikli uzman paylaşımlarının öne çıkarılmasıdır. Düşünce liderleri genellikle şirketlerin üst düzey yöneticileri, danışmanlar ya da bir konuda uzmanlık derecesine yükselmiş kişilerden oluşur. Düşünce liderleri, uzman oldukları...
Hedefini Seç: X, Y, Z Kuşağı
Pazarlama tarihine kısa bir bakış attığımız zaman kuşaklar ve onların eğilimleri ile ilerlediğini görürüz. Pazarlama sürecinde yöneticiler kararlarının çoğunu bu kuşakları inceleyerek veriyorlar. Kuşaklar ve onların peşinden gelen akımlar sayesinde pazarlama sürecindeki tüm ihtiyaçlar daha şeffaflaşıyor. Milenyumlar – Kuşak Y...