CRM
Genel olarak diğer pazarlama türleri gibi stratejik bir girişim olan CRM, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunarak müşteri sadakati oluşturmak ve kâra yönelik adımlar izlemek olarak tanımlanabilir. Müşterinin bütün yaşam döngüsünü kapsayan CRM, temelde bir pazarlama stratejisidir. Diğer stratejiler gibi marka değeri...
0
Hesap Tabanlı Pazarlama (ABM) Nedir?
Hesap Tabanlı Pazarlama ya da Account Based Marketing (ABM), pazarlama kaynaklarının belirli hesaplara odaklanarak faaliyet göstermesidir. Hesap tabanlı pazarlama stratejisinin amacı potansiyel şirket isimlerini belirleyerek pazarlama faaliyetlerini sadece bu hedef şirketler üzerine yoğunlaştırmaktır. Böylece yürütülen pazarlama faaliyetleri hedeflenen şirketler ve...
Marka Yaratma
Marka yaratma, bir şirketin kuruluş aşamasından itibaren çizdiği yol haritasının ilk durağıdır. Sunulacak ürün veya hizmetin başarılı bir grafiğe sahip olmasının altında marka yaratma stratejileri yatar. Bu nedenle marka yaratma faaliyetleri pazarlama çalışmalarının ilk sırasında yer alır. Günümüzde başarılı bir...
Marka Konumlandırma
Teknik olarak marka konumlandırma, markanın tarifidir diyebiliriz. “Bu marka hakkında ne düşünüyorsunuz?” sorusuna herkes farklı bir cevap verebilir ama bu cevapların genel bir ortalaması alındığında marka hakkında ortaya çıkan genel kanı, markanın kim olduğunu gösterir. Serbest pazarlarda aynı ürün veya...
Mental Model
Birçok yerde rastlayabileceğiniz mental model ya da zihinsel model olarak anılan kavram aslında nedir? Her yerde rastladığımız sıradan tanımlamalar ve anlatımlar oldukça entelektüel ve anlaşılması zor bir dil içerdiğinden çok da gerekli bir bilgi olmadığını düşünebilirsiniz. Ama aslında yüzyıllardır sorgulanan...
Reklam Nedir? Şirketinizi Nasıl Geliştirir? 📢
Bir ürün veya hizmetin tanıtılması, duyurulması amacıyla yapılan faaliyetlerin tümüne reklam denir. Belirli bir ürün veya hizmete dair oluşturulan bilgiler bütününün, belirlenen ya da hedeflenen bir kitleye iletilmesini sağlayan reklam faaliyetleri ikna edici ve dikkat çekici unsurları temel alır. Kitlesel...
Talep Yaratma
Talep yaratma, bir şirketin pazarlama ve satış bağlantısının temel fonksiyonunu oluşturur. Bir marka ve potansiyel alıcı arasında uzun vadeli bir ilişki kurmayı amaçlamak veya bir markanın hizmet ya da ürünü için satın alınma olasılığını geliştirmek ve ölçmek gibi pazarlama aksiyonları...
Dijital Pazarlama Araçları
Hızla gelişen teknoloji ve getirdiği yenilikler sayesinde yaygınlaşan internet kullanımı, günlük hayatta olduğu gibi iş hayatında da farklı aşamalarda kendini gösterir. Üreticilerin tüketiciyle arasında bir bağ oluşturmasına yarayan ve tanıtım, müşteri hizmetleri, pazarlama ve satış gibi iş süreçlerinde önemli bir...
Dijital Pazarlama Kanalları
4 milyardan fazla internet kullanıcısının olduğu günümüz dünyasında dijital pazarlamanın ne denli önemlileştiğini gün geçtikçe görebiliriz. Kendilerine daha geniş hedef kitle oluşturmak isteyen markalar, televizyon ve matbaa reklamcılığı yerine dijital pazarlama kanallarından birini tercih etmeye başlamakta ve eski nesil reklamcılığa...
Logo Tasarımı Nedir? Mükemmel Bir Logo Nasıl Oluşturulur?
Logo tasarımı; bir ürün, hizmet ya da kurumun imzası niteliğini taşımaktadır. Kurumsal kimlik sisteminin en önemli unsuru olan logo, markalaşmanın ilk adımı olarak sayılmakla beraber bilinirlik ve itibar açısından da en önemli gereksinimdir. Logotype Nedir? Aynı zamanda “word mark” yani kelime işareti...
Çerez Ayarları
Cihaz bilgilerini saklamak ve/veya bunlara erişmek için çerezler gibi teknolojiler kullanırız. Bunu, tarama deneyimini iyileştirmek ve kişiselleştirilmiş reklamlar görüntülemek için yapıyoruz. Bu teknolojilere izin verirseniz, bu web sitesinde tarama davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verileri işleyebiliriz. Onay vermez veya onayınızı geri çekmezseniz, belirli işlevler bozulabilir.
Fonsiyonel Her zaman aktif
Die technische Speicherung oder der Zugang ist unbedingt erforderlich für den rechtmäßigen Zweck, die Nutzung eines bestimmten, vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünschten Dienstes zu ermöglichen, oder für den alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Vorlieben
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
İstatistik
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
Die technische Speicherung oder der Zugriff, der ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet wird. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung deines Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen allein in der Regel nicht dazu verwendet werden, dich zu identifizieren.
Pazarlama
Teknik depolama veya erişim, kullanıcı profilleri oluşturmak, reklam göndermek veya benzer pazarlama amaçları için kullanıcıyı bir web sitesinde veya birkaç web sitesinde izlemek için gereklidir.