İnovasyon Nedir?
Kelime olarak yenilik anlamına gelen inovasyon, yeni fikir, hizmet ya da ürünlerin geliştirilmesi demektir. Bu yeni faaliyetleri yürütmenin amacı mevcut durumda kullanılan elementlerin iyileştirilmesi ve geliştirilmesidir. Uluslararası ölçü standartları kurumu ISO, inovasyonu “değeri gerçekleştiren veya yeniden dağıtan yeni veya değiştirilmiş bir...
LinkedIn Düşünce Lideri Reklamı
LinkedIn Düşünce Lideri Reklamı, belirli bir alanla ilgili yapılan deneyim ve öngörüye dayalı fikir içerikli uzman paylaşımlarının öne çıkarılmasıdır. Düşünce liderleri genellikle şirketlerin üst düzey yöneticileri, danışmanlar ya da bir konuda uzmanlık derecesine yükselmiş kişilerden oluşur. Düşünce liderleri, uzman oldukları...
Google Merchant Center
Google Merchant Center Nedir? Google Merchant Center ya da Google Perakende, Google Shopping ve diğer Google hizmetlerinde kullanılmak üzere ürün verilerinin Google’a yüklendiği bir platformdur. Google’da ücretsiz olarak ürün listelenmesini ve işletmelerinin tanıtılmasını sağlayan platforma eklenen ürünler, Google Arama, Google...
SEO ve Sosyal Medya Birlikte Nasıl Kullanılır?
SEO ve sosyal medya, dijital pazarlamanın ayrılmaz türlerinden ikisidir. Doğru şekilde kullanılan sosyal medya hesapları SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) açısından oldukça önemlidir. Organik olarak önemli ölçüde SEO’yu destekleyen sosyal medya hesapları, web sitesine yönlendirme konusunda da iyi bir etkiye sahiptir....
Yapay Zekâ Pazarlaması Nedir?
Yapay zekâ pazarlaması, müşteri yolculuğunu iyileştirmek için makine öğrenimi ve big data gibi araçlarla çevrimiçi veya çevrimdışı kaynaklardan gelen müşteri verilerini kullanan bir yaklaşımdır. Şirketler, doğru zamanda doğru kanal aracılığıyla sunulan belirli içeriklerle belirli kullanıcıları hedefleyebilir. Yapay Zekâ (AI) Nedir?...
B2B Pazarlama Trendleri: Geleceğe Hazır mısınız?
Bireysel tüketicileri hedefleyen B2C pazarlamanın aksine, B2B pazarlama, karar vericilerin ihtiyaçlarını ve tercihlerini dikkate alan farklı bir yaklaşım gerektirir. Rekabette öne çıkmanıza ve daha fazla müşteri çekmenize yardımcı olabilecek, yeni ortaya çıkan B2B pazarlama trendleri nelerdir ve işinizin geleceğini bu...
Satış ve Pazarlama Birlikte Nasıl Çalışır?
Satış ve pazarlama, bir işletmenin büyümesi ve başarılı olabilmesi için kilit önem taşıyan iki ayrı departmandır. Bu iki alan, işletmenin ürünlerini ve hizmetlerini müşterilere tanıtarak, satış yaparak ve gelir elde ederek ortak bir amaca hizmet eder. Ancak, satış ve pazarlama...
Akılda kalıcı bir marka sloganı nasıl yaratılır?
Marka sloganı, bir markanın özünü ve mesajını özetleyen kısa, özlü bir ifadedir. Etkili bir marka sloganı, hedef kitlenize hitap etmeli, akılda kalıcı olmalı ve markanızın benzersizliğini vurgulamalıdır. Marka oluşturma planında önemli bir yere sahip olan slogan, marka adından hemen sonra gelmelidir. Slogan...
En Çok Yapılan SEO Hataları ve Zararları
SEO çalışmaları, web sitelerinin görünürlüğünü ve trafiğini artırmanın etkili bir yoludur. Ancak, yapılan hatalar SEO çalışmalarının başarısız olmasına neden olabilir. Bu nedenle, SEO çalışmaları yapılırken en sık yapılan hatalar hakkında bilgi sahibi olmak önemlidir. Bu blog yazısında, en sık yapılan SEO hatalarından...
İçerik Pazarlamasında Hedefi 12’den Vurmak
İnternet genişledikçe geleneksel pazarlama teknikleri etkisini yitirirken spesifik ve hedefli içerik pazarlamasına olan ihtiyaç artıyor. İçerik pazarlaması, işletmenizin bilgiye bu kadar doymuş bir ortamda öne çıkması için en başarılı yoldur. Ürettiğiniz içerik artık pazarlama yaklaşımınızın bir parçası değil etkili pazarlama...
Değer Önerisi: Müşterinize Ne Fayda Sağlıyorsunuz?
Değer önerisi, bir müşterinin bir ürün veya hizmet satın aldığında elde edeceği faydaların bir özetidir. Değer önerisi, bir şirketin pazarlama ve satış çabalarının temelini oluşturur ve belirli bir teklifin bir sorunu nasıl çözdüğünün, bir ihtiyacı nasıl karşıladığının veya müşteriye nasıl...
B2B Cold E-mailing ile Başarı Sağlayın
B2B cold e-mailing gönderimi, önceden bir ilişkiniz olmayan potansiyel müşterilere ulaşmak için harika bir yoldur. Ancak e-postalarınızın açılmasını ve okunmasını sağlamak zor olabilir. Bu nedenle soğuk e-posta kampanyalarınızı oluştururken birkaç temel adımı izlemeniz önemlidir. Her bağlantının potansiyel taşıdığı B2B pazarlamanın...
Üst Düzey Yöneticiler İçin Sosyal Medya Stratejileri
Sosyal medya yönetimi sadece şirketler için değil yöneticiler için de büyük önem arz ediyor. Üst düzey yöneticilerin sosyal medya kullanımı ile sektörlerinde kendini lider olarak konumlandırdıkları gibi markalarının da daha görünür olmasını sağlayabilir. Peki üst düzey yöneticiler derken kimleri hedef...
Sosyal Medya Metrikleri Nelerdir?
Sosyal medya mecralarında kullanıcıların etkileşimlerini, performanslarını ve dönütlerini ölçmek için kullanılan veri ve analizler sosyal medya metrikleridir. Markanızın sosyal medyadaki hedeflerine ulaşması için belirlediğiniz stratejilerin performanslarını izleyerek optimize etmeniz çok önemlidir. Stratejinizi geliştirecek ve performansınızı ölçmenizi sağlayacak birçok sosyal medya...
Kurumsal Kimliğin Önemi
Kurumsal kimlik bir markanın hitap ettiği kitle ile tanıştığında yansıtmış olduğu marka kimliğidir. Tüketici marka ile etkileşime girdiği ilk anda markanın imajını, kimliğini ve kendisini nasıl konumlandırdığını kurumsal kimlik ile anlamlandırır. Firma adı, logosu, sloganı, renk kullanımı ve font kullanımı...