0
Marka Performansı Nasıl Ölçülür?
Marka performansının ölçülmesi, temel metriklere dikkat edilmesini ve sürekli değerlendirme yapılmasını gerektiren çok yönlü bir süreçtir. Doğru araç ve stratejilerden yararlanarak markanızın nasıl algılandığı, müşterilerinizin ne kadar sadık olduğu ve pazarda ne kadar etkili bir şekilde rekabet ettiğiniz hakkında değerli...
Dijital PR: Markanızı Öne Çıkaracak Etkili Bir Strateji Oluşturun
Dijital PR, marka bilinirliğini artırmak, hedef kitlenizle bağlantı kurmak ve güven oluşturmak için dijital kanalları kullanan bir halkla ilişkiler stratejisidir. Geleneksel halkla ilişkilerden farklı olarak, dijital PR, bloglar, sosyal medya, içerik pazarlama ve SEO gibi çevrimiçi araçları kullanır. Dijital PR,...
Değer Önerisi: Müşterinize Ne Fayda Sağlıyorsunuz?
Değer önerisi, bir müşterinin bir ürün veya hizmet satın aldığında elde edeceği faydaların bir özetidir. Değer önerisi, bir şirketin pazarlama ve satış çabalarının temelini oluşturur ve belirli bir teklifin bir sorunu nasıl çözdüğünün, bir ihtiyacı nasıl karşıladığının veya müşteriye nasıl...
B2B Şirketler Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmalı?
B2B (Business-to-Business) ya da B2C (Business-to-Consumer) fark etmeksizin günümüz dünyasında tüm markalar için sosyal medya pazarlaması yüksek derecede önem arz ediyor. Bu yazımızda B2B şirketlerin sosyal medya kullanımı ve strateji planlaması için nelere dikkat edebileceklerine değineceğiz. Keyifli okumalar dileriz. B2B...
Müşteri Yaşam Boyu Değeri Nedir? Nasıl Hesaplanır?
Müşteri yaşam boyu değeri, en basit haliyle, bir müşterinin bir şirket için yarattığı parasal değer olarak ifade edilebilir. Tabii ki müşteri yaşam boyu değerinin B2B pazarlama bütçeleri düşünüldüğünde müşteri edinim maliyeti değerinin en az 3 katı olması gerektiğini söyleyebilirim. Müşteri...
Lead Scoring
Hızla değişen B2B pazarlama dünyasında, şirketler sürekli olarak yüksek kaliteli potansiyel müşteriler oluşturmayı ve onları sadık müşterilere dönüştürmeyi hedefler. Ancak, artan veri hacmi ve müşteri etkileşimlerinin karmaşıklığı, en umut verici potansiyel müşterileri belirlemek zor olabilir. İşte bu noktada HubSpot ve...
Lead Generation Stratejileri
Lead generation stratejileri, markanın bulunduğu sektöre göre B2B pazarlama alanında farklılık gösterebilir. Önemli olan nokta, markanın bulunduğu sektörün trendlerine uygun bir strateji benimsemek olacaktır. Aynı zamanda jenerik ürünlerle niş ürünler arasında da bu konuda farklılıklar olabilir. Buna ek olarak bir markanın...
Lead Generation Nedir? Nasıl Yapılır?
Lead generation, potansiyel müşterilerin dikkatini çekmek için uygulanan sürece verilen isimdir. Peki, lead tam olarak kimdir? Lead ile potansiyel müşteri aynı anlama mı gelir? Markalar ya da işletmeler lead üretme süreçlerinde nelere dikkat etmelidir? Bir marka, piyasadaki en güçlü ürünlere...
B2B Pazarlama Nedir? İşinizi Nasıl Geliştirir?
B2B pazarlama, daha büyük satış hedefleri olan ve pazarlama faaliyetlerini satın almacılar, üst yönetim gibi yetkili kişilere odaklayan geniş bir alandır. Dolayısıyla yapılan reklam ve kampanya gibi aktiviteler hedef kitlenin önceliklerine göre şekillenir. B2B pazarlama, şirketlerin kurumsallığını ve prestijini ön...
B2B Pazarlamada Segmentasyon
Marka yönetme ve marka konumlandırma sürecinde önemli veriler sağlayan segmentasyon, B2B pazarlama stratejileri için oldukça önemlidir. Pazarlama faaliyetlerinin potansiyel müşteriler tarafından doğru algılanması için doğru hedef kitleye doğru stratejiler uygulanması gerekir.
Çerez Ayarları
Cihaz bilgilerini saklamak ve/veya bunlara erişmek için çerezler gibi teknolojiler kullanırız. Bunu, tarama deneyimini iyileştirmek ve kişiselleştirilmiş reklamlar görüntülemek için yapıyoruz. Bu teknolojilere izin verirseniz, bu web sitesinde tarama davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verileri işleyebiliriz. Onay vermez veya onayınızı geri çekmezseniz, belirli işlevler bozulabilir.
Fonsiyonel Her zaman aktif
Die technische Speicherung oder der Zugang ist unbedingt erforderlich für den rechtmäßigen Zweck, die Nutzung eines bestimmten, vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünschten Dienstes zu ermöglichen, oder für den alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Vorlieben
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
İstatistik
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
Die technische Speicherung oder der Zugriff, der ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet wird. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung deines Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen allein in der Regel nicht dazu verwendet werden, dich zu identifizieren.
Pazarlama
Teknik depolama veya erişim, kullanıcı profilleri oluşturmak, reklam göndermek veya benzer pazarlama amaçları için kullanıcıyı bir web sitesinde veya birkaç web sitesinde izlemek için gereklidir.