0
İçerik Pazarlamasında Hedefi 12’den Vurmak
İnternet genişledikçe geleneksel pazarlama teknikleri etkisini yitirirken spesifik ve hedefli içerik pazarlamasına olan ihtiyaç artıyor. İçerik pazarlaması, işletmenizin bilgiye bu kadar doymuş bir ortamda öne çıkması için en başarılı yoldur. Ürettiğiniz içerik artık pazarlama yaklaşımınızın bir parçası değil etkili pazarlama...
Üst Düzey Yöneticiler İçin Sosyal Medya Stratejileri
Sosyal medya yönetimi sadece şirketler için değil yöneticiler için de büyük önem arz ediyor. Üst düzey yöneticilerin sosyal medya kullanımı ile sektörlerinde kendini lider olarak konumlandırdıkları gibi markalarının da daha görünür olmasını sağlayabilir. Peki üst düzey yöneticiler derken kimleri hedef...
Sosyal Medya Metrikleri Nelerdir?
Sosyal medya mecralarında kullanıcıların etkileşimlerini, performanslarını ve dönütlerini ölçmek için kullanılan veri ve analizler sosyal medya metrikleridir. Markanızın sosyal medyadaki hedeflerine ulaşması için belirlediğiniz stratejilerin performanslarını izleyerek optimize etmeniz çok önemlidir. Stratejinizi geliştirecek ve performansınızı ölçmenizi sağlayacak birçok sosyal medya...
B2B Pazarlamada Segmentasyon
Marka yönetme ve marka konumlandırma sürecinde önemli veriler sağlayan segmentasyon, B2B pazarlama stratejileri için oldukça önemlidir. Pazarlama faaliyetlerinin potansiyel müşteriler tarafından doğru algılanması için doğru hedef kitleye doğru stratejiler uygulanması gerekir.
Müşteri Sadakati İçin Uyulması Gereken Altın Kurallar
Müşteri bağlılığı (müşteri sadakati) şirket ve müşteri arasındaki temel iletişimdir. Bu iletişimin temelinde sosyal iletişim becerileri yatar.
Strateji Nedir? Stratejik Planlama Süreci Nasıl Geliştirilir
Strateji, hayatımızın her anında kullandığımız bir planlamadır. Günlük hayatımızı planlarken bile aslında stratejik bir yaklaşım kullanırız. Bu nedenle strateji geliştirme, uygulamada bildiğimiz ancak teknik olarak üzerinde durmadığımız bir konudur. Ticari anlamda gelişme, en basit tanımıyla büyüme olarak düşünülebilir. Bir şirketin...
İçerik Pazarlamada Hikaye Anlatıcılığının Gücü
Son zamanlarda çok sık duyduğumuz hikaye anlatıcılığının içerik pazarlamasındaki yerini anlattığımız bir blog ile karşınızdayız. İngilizcesi Business Storytelling yani iş hikaye anlatımı demektir. Başındaki ‘’iş’’ kelimesi sizi korkutmasın ya da hikaye anlatımının işle ne ilgisi var diyebilirsiniz. Aslında bakarsanız yaptığınız...
Marka Yönetme
Günümüzde, büyüklü küçüklü sayısız marka ve ticari birim oluşumuna tanıklık ediyoruz. Marka yönetme söz konusu olduğunda bu birimler farklı stratejiler ve hedefler belirliyor. Dolayısıyla bazen büyümek, bazen istikrar sağlamak bazen ise dönemsel bir başarı elde etmek amacıyla planlar yapıyorlar. Amaç...
Risk Yönetimi Nedir? Risk Tanımlama Süreçleri Nasıl Çalışır?
Risk yönetimi, hedeflenen doğrultuda karşılaşılabilecek tehditleri belirleme, değerlendirme ve kontrol etme sürecidir. Bu tehditler birçok nedenden dolayı ortaya çıkabilir. Yasal yükümlülüklerde meydana gelecek değişiklikler öngörülemez ve bu bir risktir. Ya da oluşabilecek kazalar, doğal afetler gibi öngörülemeyen durumlar risktir. Risk,...
Clubhouse
Clubhouse özel bir sosyal medya platformudur. En bilinen ve spesifik olan özelliği yazılı ya da görüntülü değil sesli yayını temel almasıdır.
Çerez Ayarları
Cihaz bilgilerini saklamak ve/veya bunlara erişmek için çerezler gibi teknolojiler kullanırız. Bunu, tarama deneyimini iyileştirmek ve kişiselleştirilmiş reklamlar görüntülemek için yapıyoruz. Bu teknolojilere izin verirseniz, bu web sitesinde tarama davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verileri işleyebiliriz. Onay vermez veya onayınızı geri çekmezseniz, belirli işlevler bozulabilir.
Fonsiyonel Her zaman aktif
Die technische Speicherung oder der Zugang ist unbedingt erforderlich für den rechtmäßigen Zweck, die Nutzung eines bestimmten, vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünschten Dienstes zu ermöglichen, oder für den alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Vorlieben
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
İstatistik
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
Die technische Speicherung oder der Zugriff, der ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet wird. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung deines Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen allein in der Regel nicht dazu verwendet werden, dich zu identifizieren.
Pazarlama
Teknik depolama veya erişim, kullanıcı profilleri oluşturmak, reklam göndermek veya benzer pazarlama amaçları için kullanıcıyı bir web sitesinde veya birkaç web sitesinde izlemek için gereklidir.