E-Posta Pazarlama Ajansı

Müşteri Kitlenizi Harekete Geçirin

Merhaba '{FirstName}', 😉 Müşterilerinizle daha anlamlı ve kişiselleştirilmiş iletişim kurmak, işlemsel etkileşiminizi artırmak ve işletmenizi büyütmek için profesyonel e-posta pazarlama hizmetlerimizle tanışın.

e mail global communications connection social networking concept

E-posta Pazarlama Stratejiniz Müşterilerinizin ve Markanızın İhtiyacına Uygun mu?

E-posta pazarlaması ile markanızın büyümesi için detaylı bir strateji planı çıkarıyoruz.

Markanızla etkileşime geçmiş potansiyel müşterilerinizin e-posta kutusuna doğrudan ulaşın.
Sonuç getiren e-posta pazarlaması için marka sadakatinizi ve müşteri etkileşiminizi artıran stratejiler geliştiriyoruz.

Müşterilerinizin e-posta pazarlaması faaliyetlerinizle nasıl etkileşime geçtiğini ve geri dönüşlerini takip ediyor ve analizini çıkartıyoruz. Böylece nelerin işe yarayıp yaramadığını anlıyor ve iyileştirmeler yapıyoruz.

Müşteri listeniz birçok farklı müşteri profilinden oluşur ve her profil farklı içeriğe ve iletişime duyarlıdır. 

Bunu anlayabilmek için işletmenize ve ihtiyaçlarınıza uygun A/B testleri yapıyoruz.
Müşterilerinizi ve içerik performasınızı anlamanıza yardım ediyoruz.

Müşterileriniz farklı ihtiyaçlara ve farkındalık seviyesine sahiptirler. 

Farklı aşamalarda bulunan farklı kitlelere yapılan iletişimin de farklılaşması gerektiğini biliyoruz.
Segmentasyon ile doğru kitleden daha yüksek etkileşim almanızı sağlıyoruz.

Periyodik, dönemsel ve kampanya bazlı raporlamalar ile müşterilerinize dair tüm iç görüye sahip olmanıza yardım ediyoruz. 

E-posta Pazarlama Çözümleri

Website ziyaretçilerinizi müşteriye dönüştürün

Websitenize gelen ziyaretçileri aboneye, abonelerinizi potansiyel müşteriye, potansiyel müşterilerinizi müşteriye, müşterilerinizi ise sadık müşteriye taşımak uzun ve zahmetli bir süreçtir.

Dijital dünyanın yerlileri olarak Mochatouchta tüm e-posta pazarlama süreçlerini sizin için yönetiyoruz.

Etkili e-posta pazarlama çözümlerimizi keşfetmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Teslim Edilebilirlik (Deliverability)
Listenize teslim edilemeyen bir mesaj, hiç mesajdır. Teslim edilebilirlik, e-postanın bir abonenin posta kutusuna ulaşabilmesi için önemli bir metriktir. İyi bir açılma oranı, her şeyden önce e-posta kampanyalarının daha fazla aboneye ulaşmasıyla elde edilebilir.
Açılma Oranı (Open Rate)
Açılma oranı, e-posta pazarlamasında önemli bir metrik olarak kabul edilir. Bir e-posta kampanyasının kaç kişi tarafından açıldığını yüzdelik olarak belirtir. İyi bir açılma oranına sahip olmak için müşteri kitlenizi tanımanız ve onları harekete geçirecek içerik ve teklifler sunmanız gerekir.
Tıklama Oranı (Click Rate)
Tıklama oranı, e-posta kampanyasında kaç kişinin e-posta içerisindeki bağlantılara tıkladığını gösterir. Yüksek tıklama oranı, daha çok sayıda abonenin web sitenize veya ürün sayfanıza yönlendirilmesini sağlar ve dönüşümlerinizi artırmanıza yardım eder.
Dönüşüm Oranı (Conversion Rate)
E-postalarınız, teslim edildi, açıldı ve hatta tıklandı. Peki ya sonra? Bundan sonraki görev web siteniz ve oradaki teklifiniz ile ilgilidir. E-posta pazarlama faaliyetlerinizin dönüşümlere katkısı, yeni kitlelere yapacağız iletişim kampanyanıza göre daha yüksektir. Üstelik yatırım getirisi açısından bakınca, çok da kârlıdır.

İşletmenizi Büyütmek Adına E-posta Pazarlama Kampanyaları Oluşturuyoruz

Size başka nasıl yardımcı olabiliriz?

  • E-posta listesi yönetimi: Müşteri listenizi düzenli olarak güncelliyor, hedef kitlenizin ihtiyaçlarını anlayarak, doğru mesajları doğru kişilere iletiyoruz.
  • Tasarım ve içerik oluşturma: Dikkat çekici e-posta tasarımları ve etkileyici içerikler hazırlıyoruz.
  • A/B testleri: Kampanyalarınızın performansını ölçmek için A/B testleri gerçekleştiriyoruz.
  • Otomatik e-posta kampanyaları: Müşterilerinizin satın alma davranışlarına göre otomatik e-posta kampanyaları hazırlıyoruz.
  • Raporlama ve analiz: Kampanyalarınızın etkisini ölçüyor, raporlama ve analiz yapıyoruz. Bu sayede, kampanyalarınızı sürekli olarak iyileştirerek, işletmenizin büyümesine katkı sağlıyoruz

Image

Ürün ve hizmetlerinizi, sizi rakiplerinizden ayıran noktaları, hedef kitlenizi, pazarınızı ve rekabet ortamınızı anlamak için sizi tanımaya çalışıyoruz. 
E-posta pazarlama çalışmalarınız için bir ön analiz yapıyor ve birlikte oluşturduğumuz bir pazarlama planı üzerinde sizinle çalışıyoruz.

Yeni bir pazara girmek, mevcut bir pazarda liderliği genişletmek veya mevcut müşteri sadakatini artırmak gibi e-posta pazarlama hedeflerini birlikte belirliyoruz.
Hedefler belirlendikten sonra bu hedeflere ulaşmanız için size özel e-posta pazarlama kampanyaları hazırlıyoruz.

Mevcut kaynaklarınız doğrultusunda e-posta pazarlama stratejinizi sürekli geliştiriyor ve güncelliyoruz. Dijital kanallardaki farkındalığınızı ölçüyor, mevcut stratejinizin sonuçlarını sizinle paylaşıyoruz.

#ÇözümOdaklıyız

Sorunlarınızı Anlayan ve Çözen E-posta Pazarlama Ajansı

E-posta pazarlama, B2B firmaların mevcut ve yeni müşterileriyle etkileşime geçmesini sağlar. 
Bu etkileşim sonucunda ise satış ve dönüşümleri artırır.

Kaliteli bir e-posta listesi oluşturmak için websitesinden abonelik kaydı alabilir ve/veya CRM'deki mevcut müşteri listenizi kullanabilirsiniz.

E-posta gönderim sıklığına dikkat edin: Listenizi sıkmayacak kadar az, unutturmayacak kadar da çok sıklıkta e-posta göndermeyi hedefleyin.

E-posta listenizi ilgi, davranış, demografik veya diğer ilgili faktörlere dayalı hedeflenmiş segmentlere bölün.

Etkileyici içerik oluşturun: Hedef kitlenizle uyumlu, yüksek kaliteli ve ilgili içerikler geliştirin.

E-posta konu başlığınızı ve öne çıkan kısa özetini (snippet) optimize edin: Abonelerinizin e-postalarınızı açmayateşvik eden çekici ve net başlık kullanın.

Listenizin e-posta kutusuna ulaşan ve açılan bir e-posta %50 başarılıdır.

Abonelerin eyleme geçmelerini sağlamak için e-posta içeriğinize basit ve net bir harekete geçirici mesaj (CTA) dahil edin.

Test edin ve iyileştirin: Konu satırları, içerik, tasarım ve CTA dahil olmak üzere e-posta kampanyalarınızın farklı öğelerini test edin ve sonuçlara dayanarak yaklaşımınızı optimize edin.

E-posta gönderim sıklığına dikkat edin: Listenizi sıkmayacak kadar az, unutturmayacak kadar da çok sıklıkta e-posta göndermeyi hedefleyin.

E-postalarınızın teslim edilebilirliğini takip edin: E-postalarınızın abonelerinizin gereksiz (spam) kutusuna düşmemesi için önlemler alın ve gelen kutularına ulaştığından emin olun.