B2B Şirketler Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmalı?
B2B (Business-to-Business) ya da B2C (Business-to-Consumer) fark etmeksizin günümüz dünyasında tüm markalar için sosyal medya pazarlaması yüksek derecede önem arz ediyor. Bu yazımızda B2B şirketlerin sosyal medya kullanımı ve strateji planlaması için nelere dikkat edebileceklerine değineceğiz. Keyifli okumalar dileriz. B2B...
Müşteri Beklenti Yönetimi
Müşteri beklenti yönetimi, müşteri deneyimlerini ve iş başarısını şekillendirmede çok önemli bir rol oynayan çok yönlü bir kavramdır. Müşteri beklenti yönetimi, istisnai müşteri deneyimleri sağlamanın kilit unsurlarından biridir. Müşteri beklentilerinin anlaşılması ve etkin bir şekilde yönetilmesi memnuniyetin, sadakatin ve olumlu...
Hedefini Seç: X, Y, Z Kuşağı
Pazarlama tarihine kısa bir bakış attığımız zaman kuşaklar ve onların eğilimleri ile ilerlediğini görürüz. Pazarlama sürecinde yöneticiler kararlarının çoğunu bu kuşakları inceleyerek veriyorlar. Kuşaklar ve onların peşinden gelen akımlar sayesinde pazarlama sürecindeki tüm ihtiyaçlar daha şeffaflaşıyor. Milenyumlar – Kuşak Y...
Kaliteli ve Etkili İçerik Nasıl Hazırlanır?
Başarılı ve etkili içerik hazırlamak için içeriğinizin iş hedeflerinizle birleştirilmesi çok önemlidir. Etkili içerik, özgün olmalıdır ve pek çok alana hizmet edebilmelidir. İçerik üretimine başlamadan iş hedefleri belirlemek, içerik yazarı için oldukça değerlidir ve içeriğin hedef kitlelere daha hızlı ulaşmanızı...