0
Marka Performansı Nasıl Ölçülür?
Marka performansının ölçülmesi, temel metriklere dikkat edilmesini ve sürekli değerlendirme yapılmasını gerektiren çok yönlü bir süreçtir. Doğru araç ve stratejilerden yararlanarak markanızın nasıl algılandığı, müşterilerinizin ne kadar sadık olduğu ve pazarda ne kadar etkili bir şekilde rekabet ettiğiniz hakkında değerli...
Dijital PR: Markanızı Öne Çıkaracak Etkili Bir Strateji Oluşturun
Dijital PR, marka bilinirliğini artırmak, hedef kitlenizle bağlantı kurmak ve güven oluşturmak için dijital kanalları kullanan bir halkla ilişkiler stratejisidir. Geleneksel halkla ilişkilerden farklı olarak, dijital PR, bloglar, sosyal medya, içerik pazarlama ve SEO gibi çevrimiçi araçları kullanır. Dijital PR,...
Akılda kalıcı bir marka sloganı nasıl yaratılır?
Marka sloganı, bir markanın özünü ve mesajını özetleyen kısa, özlü bir ifadedir. Etkili bir marka sloganı, hedef kitlenize hitap etmeli, akılda kalıcı olmalı ve markanızın benzersizliğini vurgulamalıdır. Marka oluşturma planında önemli bir yere sahip olan slogan, marka adından hemen sonra gelmelidir. Slogan...
Marka Değeri Nedir? Başarılı Bir Marka Yaratmak
Marka değeri, marka öz varlığı ya da marka öz sermayesi; bir markanın hedef kitlesi tarafından değerlendirildiğinde ortaya çıkan bilgiler bütünüdür. Markanın bilinirliği, markaya duyulan sadakat, oluşturulan kalite algısı, marka değerine dair kriterleri sunan unsurlardır. Günümüzde bir ürünün markası sadece ürüne...
Logo Tasarımı Nedir? Mükemmel Bir Logo Nasıl Oluşturulur?
Logo tasarımı; bir ürün, hizmet ya da kurumun imzası niteliğini taşımaktadır. Kurumsal kimlik sisteminin en önemli unsuru olan logo, markalaşmanın ilk adımı olarak sayılmakla beraber bilinirlik ve itibar açısından da en önemli gereksinimdir. Logotype Nedir? Aynı zamanda “word mark” yani kelime işareti...
Kurumsal Kimlik Nedir? Bilmeniz Gereken Her Şey
Kurumsal kimlik, firmanın şirket içinde ya da şirket dışında duruşunu temsil eden ve müşterilerin bir bakışta firmayı tanımasını sağlamak için yapılan çalışmaların bütünüdür. Aynı zamanda firmanın profesyonel görünmesini sağladığı için müşterilere daha güvenilir bir izlenim bırakır. Bu çalışmaların en temeli...