Kurumsal Kimlik Ajansı

Markanızın Hikayesi

Markanızın amacını ve kültürünü yansıtan Kurumsal Kimlik tasarımlarıyla prestijli ve modern bir kılavuz oluşturuyoruz.

Kurumsal kimliğiniz markanızı yansıtıyor mu?

Markanızın sektörünü, pazar büyüklüğünü, kültürünü ve rakiplerini inceleyerek en doğru tasarım materyallerini tanımlıyoruz. İş ve çalışan kültürünüzü dahil ettiğimiz genel hatlarla en uygun grafik çalışmaları üzerine odaklanıyoruz.

Kurumsal kimlik çalışmalarında markanıza özel bir planlamayla kişiselleştirilmiş bir strateji planı oluşturuyoruz. Hedeflerinize ve büyüme stratejinize uygun olarak hazırladığımız plan doğrultusunda markanızı en iyi şekilde yansıtacak tasarımlar oluşturuyoruz.

Tasarım aşamasında sizden aldığımız bilgiler ve yaptığımız araştırmalar sonucunda renk, tipografi ve amblem çalışmaları için yaratım sürecimizi başlatıyoruz. Yaratım sürecimizde sunduğumuz alternatifler ve sizden gelen önerileri değerlendiriyoruz.

Kurumsal kimlik çalışması için yaptığımız taslak çalışmaları farklı materyaller üzerinde uygulayarak konumlandırma ve uygulama testleri gerçekleştiriyoruz. Planlama sürecine uygun şekilde kurumsal kılavuz ve diğer öğeler üzerinde analizler yapıyoruz.

Kurumsal kimlik materyallerine ek olarak talep ettiğiniz diğer öğeler üzerinde uygulamalar yapıyoruz ve mevcut kurumsal kimlik öğelerinde talebiniz yönünde optimizasyonlar yapıyoruz.

Markanızı doğru yansıtmak üzere Kurumsal kimlik tasarımları yapıyoruz!

Kurumsal kimlik oluştururken ilk yapılması gereken kurumun renklerinin belirlenip logosunun tasarlanarak bir logotype oluşturulmasıdır. Logotype kurumun kimliğinin en önemli parçasıdır. Kurumu akılda kalıcı, etkili ve güçlü kılan logosunun görünümüdür. Logotype oluşturulduktan sonra kurumun şirket içinde ve dışında kullanacağı diğer basılı malzemelerin de logotype için oluşturulan yapının özelliklerine ters düşmeyecek bir şekilde hazırlanması gerekir. Özgün bir şekilde hazırlanan bir kurumsal kimlik firmanın başarısı ve itibarı için son derece önemlidir.

Image
Hikayenizin Başrolü

Markanıza en uygun Kurumsal Kimliği nasıl seçebilirsiniz?

Var olan logoların kendisini ya da benzerlerini kullanmak, başka firmaların renklerini ya da imajlarını taklit etmek onlara yatırım yapmak demektir. Bu nedenle oluşturulacak kimliğin benzersiz ve markanızın kendisini temsil edecek şekilde hazırlanması gerekmektedir. Kurumsal kimlik, markanızın şirket içinde ya da şirket dışında duruşunu temsil eden ve müşterilerin bir bakışta markanızı tanımasını sağlamak için yapılan çalışmaların bütünüdür. Kurumsal kimlik aynı zamanda markanızın profesyonel görünmesini sağladığı için müşterilerinize daha güvenilir bir izlenim bırakır.

Kurumsal Kimlik Nelerden Oluşur?

Markanızı farklı ortamlarda temsil edecek bütün materyaller kurumsal kimliğinize dahildir. Logonuzla ve markanızın kültürüyle uyumlu bu öğeler, en çok kullandığınız dokümanlar baz alınarak şekillendirilir.

• Amblem Tasarımı ve Kullanım Şekilleri
• Logo Tasarımı ve Kullanım Şekilleri
• Teknik Bilgiler; Ölçülendirme ve Kullanım Boyutları
• Renkler ve Kullanım Alanları
• Kartvizit
• Antetli Kâğıt / Antetli Devam Kâğıdı (Soft & Hard Copy)
• Diplomat Zarf
• Torba Zarf

  • Fatura
  • İrsaliyeli Fatura
  • Sevk İrsaliyesi
  • Gider Pusulası
  • Tahsilat ve Tediye Makbuzu
  • Özel Fatura (İhracat Kayıtlı Fatura)
  • Muhasebe Formları (Kasa Fişi, Tahsil Fişi)
  • Teklif ve Sipariş Fişi
  • İş Takip Fişi
  • Dönkart
  • Davetiye ve Tebrik Kartları
  • Dosya (Cepli Tanıtım Dosyası)
  • Fax Formu
  • Tanıtım ve Reklam Filmleri (Özel İstek Üzerine)
  • Gazete İlan ve Reklamları
  • Dergi İlan ve Reklamları
  • Basın Duyuruları
  • Eleman İlanları
  • Katalog Tasarımı
  • İnsert Tasarımı
  • Broşür Tasarımı
  • Dergi ve Tanıtım Bülteni
  • El İlanı
  • Kâğıt Afiş
  • Tebrik, Teşekkür, Onur Belgeleri ve Sertifikalar
  • Etiket
  • CD Etiketi ve Zarfı
  • Adisyon Fişi
  • Menü Tasarımı
  • Rezervasyon Kartı
  • Ajanda
  • Takvim, Masa Takvimi ve Masa Sümeni
  • Bloknot
  • Küp Bloknot
  • Saat
  • Anahtarlık
  • Mousepad
  • Yemek Servis Altlığı
  • Peçete
  • Tabak Altlığı
  • Kalem ve Kalem Seti
  • Bez Afişler
  • Bayrak
  • Flama
  • Rollup
  • Kürsü ve Kürsü Arkası
  • Stant
  • Billboard
  • Örümcek Stant
  • Kurum İçi Görseller
  • Bina Giydirmeler
  • Araç Giydirmeler
  • Şapka
  • Önlük
  • İş Tulumu
  • T-shirt
  • Polo
  • Yaka İğnesi
  • Kol Düğmesi
  • Kurum Dış Tabelası
  • Kurum Hoş geldiniz Tabelası (Sekreter Arkası)
  • Yönlendirme Levhaları
  • Şirket İçi Departman Levhaları, Kapılıklar
  • Plaket
  • Başarı Ödülleri (Altın Adam Gibi)
  • Kutu
  • Koli
  • Çanta
  • Naylon Poşet
  • Kâğıt Poşet
  • Ürün ve Fiyat Etiketleri
  • PowerPoint Sunum Şablonu Tasarımları
  • Keynote Sunum Şablonu Tasarımları
  • E-posta İmza Tasarımları
  • Mailing Şablon Tasarımı
Markanızı Yansıtın

Kurumsal Kimlik Ajansı Nedir?

Kurumsal kimliğin oluşturulma süreci oldukça kapsamlı ve yaratıcı unsurların birleşmesi sonucu ortaya çıkan bir süreçtir. Bu süreç, kurumsal kimlik konusunda uzmanlaşmış kurumsal kimlik ajansları tarafından yapılır. Kurumsal kimlik ajansı, markanın ihtiyaç ve beklentilerini profesyonel süreçle birleştirerek markanın istediği kurumsal kılavuzu oluşturmakla sorumludur.



Kurumsal kimlik ajansları, kurumsal kimliğin birkaç grafikten oluşmadığını, çok daha kapsamlı bir anlatımla markanın ruhunu yansıtan bir marka değeri oluşturulması gerektiğini göz önünde bulundururlar.
Şirketlerin hedefledikleri kitleyle iletişim kurma ve bilinirliklerini artırma yollarından biri kurumsal kimliktir. Bu nedenle bir kurumsal kimlik ajansı, projeye başlarken markayı analiz ederek doğru bağlantılar ışığında marka değerini içeren bir kılavuz oluşturmalıdır.

Kapsamlı Tasarımlar

Bir Kurumsal Kimlikte Olması Gereken Ana Materyaller

Logo
Basılı ya da dijital bütün materyallerde markanızı temsil eden ve en temel kurumsal kimlik unsuru olan logo, markanızın hedeflerini ve değerini en iyi şekilde yansıtmalıdır.
E-Posta İmzası
Bütün basılı ve dijital materyallerde olduğu gibi e-postalarınız da kurumsal bütünlüğünüze uygun bir tasarımla düzenlenmelidir.
Ambalaj
Sunduğunuz ürünlerin özelliklerini ve markanızın kimliğini temsil eden ambalajlar pazarda en görünür yüzünüz olduğu için kurumsal kimlik kılavuzunda belirlenmiş unsurlar dahilinde bütünlüğünüzü koruyacak şekilde tasarlanmalıdır.
Web Sayfası
Dijital pazarda şirketinizin merkezi sayılan web siteniz, tasarımından renklerine, ödeme sayfasından ürün/hizmet tanıtımına kadar fiziksel şirketinizde ve sunduğunuz hizmetle uyumlu olmalıdır.
Tabela
Bütün basılı ve dijital materyallerde olduğu gibi e-postalarınız da kurumsal bütünlüğünüze uygun bir tasarımla düzenlenmelidir.
Promosyon Ürünleri
Promosyon ürünleri halka ilişkiler sürecinin en önemli materyallerindendir. Doğrudan satış ya da tanıtım odaklı olan promosyonlar marka kimliğinizi tanıtmanıza ve bilinirliğinizi artırmanıza olanak sağlar.
Kartvizit
Şirket çalışanlarınız için imza niteliğinde olan kartvizitler hem çalışanların hem de kurumsal imajınızın bütünlüğünü pekiştirmek ve sektörde bilinirliğinizi artırmak için kullanacağınız prestij unsurlarıdır.
Kırtasiye Malzemeleri
Kâğıt, zarf, not defteri, fatura gibi kırtasiyeler için ayrı ayrı belirlenmeli ve tasarımlar, markanızın bütünlüğü göz önünde tutularak oluşturulmalıdır.
Baskı Materyalleri
Broşür, katalog, el ilanı gibi basılı olarak kullanılan ve tanıtım ya da duyuru amacıyla hazırlanan materyaller, kurumsal kimlik kılavuzunda belirlenen kurallara göre tasarlanmalıdır.
Yaratıcı Ekip

Yetenekli ve dinamik ekip çalışması

Yaratıcı ve ilgi çekici bir marka kimliği için deneyimli ekibimiz size özel tasarımlarla projelerle en doğru şekilde yansıtmanızı sağlar.