LinkedIn Ads Ajansı

LinkedIn Ads ile Profesyonel Hedef Kitlelere Ulaşın

LinkedIn Ads hizmetleriyle doğru kitleyi hedeflemenizi ve hedef kitlenize doğru kanallarla ulaşmanızı sağlıyoruz.

Collage People Using Reels 1

LinkedIn'de müşterilerinize ulaşabiliyor musunuz?

Pazarı ve hedef müşterileri tanımlama

Başarılı LinkedIn Ads stratejileri oluşturmak için öncelikle pazarınızı ve hedef müşteri kitlenizi tanımlıyoruz. Detaylı hedefleme kriterlerine sahip LinkedIn Ads ile hedef kitlenizin doğrudan karşısına çıkabileceğiniz planlar oluşturuyoruz.

Pazarlama kanallarını ve taktikleri belirleme

Doğru hedef kitleye doğru kanallar üzerinden ulaşmanızı sağlıyor, marka bilinirliğinizi artırıyoruz. LinkedIn Ads Ajansı olarak hedef kitlenizin farklı kanallar üzerinde aktif olabileceğini biliyor LinkedIn Ads üzerinde ulaşabileceğimiz hedef kitlesine odaklanıyoruz.

İlgi çekici görseller oluşturma

Tasarım çalışmalarımızla B2B hedef kitlenizin dikkatini çekmek için yaratıcılık ve LinkedIn Ads teknolojilerini bir araya getiriyoruz. LinkedIn platformunun genel duruşuna uygun ve markanızı doğru yansıtan zengin içerikler hazırlıyoruz.

Başarı için sonuçları iyileştirme

Satış ekibinizin doğru yönde ilerlemesini sağlamak için LinkedIn Ads sonuçlarını ölçüyor ve iyileştiriyoruz. Kampanyalarımızı iyileştirmek üzere elde ettiğimiz sonuçları raporluyor ve sonraki çalışmalarımızda bu raporları baz alıyoruz.

Dijital Pazarlama Çözümleri

LinkedIn Ads stratejinizi nasıl yönetiriz?

Çoğu şirket, doğru yapıldığında sosyal medyanın satışları artırmak için güçlü bir araç olabileceğini fark etti. Sorun şu ki işletmeler, ücretli sosyal medya kampanyalarını sonuç alacak şekilde nasıl kullanacaklarını bilmiyor. LinkedIn pazarlama hizmetlerimizle satışları artırmanıza ve yüksek düzeyde hedeflenmiş olası satışlar oluşturmanıza yardımcı olmak için B2B reklamcılık çalışmalarınıza sosyal medyayı ekleyebiliriz. LinkedIn, bir B2B ağ oluşturma aracı olarak harikadır ve müşteri olma olasılığı yüksek olan değerli potansiyel müşteriler için farkındalık yaratır. Yardımımızla karar vericileri kendi sektörlerine, şirketlerinin büyüklüğüne veya belirli konulara olan ilgilerine göre hedefleyerek LinkedIn'in tam potansiyelini kullanabilirsiniz. Bu potansiyel müşterileri daha doğal bir şekilde bulmanızı ve onlarla bağlantı kurmanızı sağlayan stratejiler geliştiriyoruz.

Araştırma
Pazarlama hedeflerinize uygun bir LinkedIn reklam stratejisi sunmak için sektörünüzü, rakiplerinizi ve hedef kitlenizi kapsamlı bir şekilde araştırıyoruz. Her ay yüksek bir yatırım getirisi sağlamak için uzun yıllara dayanan ücretli pazarlama deneyimimizden yararlanıyoruz.
Test ve Analiz
İyileştirilmiş bir strateji önermeden önce mevcut LinkedIn reklam kampanyanızı (eğer varsa) gözden geçirmeniz gerektiğine inanıyoruz. Bu bize mevcut performans ve şimdi veya gelecekte sorunlara neden olabilecek konular hakkında fikir verecektir. Bu aşamayı tamamladığımızda bulgularımızı ve strateji önerilerimizi size sunuyoruz.
Uygulama
Hedef kitlenizin ilgisini çeken, etkileşime geçiren ve onlara ilham veren motive edici bir yolculuk planlıyoruz. Sosyal medya uzmanlarımız, pazarlama hedeflerinizle uyumlu, özelleştirilmiş bir ücretli sosyal kampanya geliştirmek için gereken deneyime, yaratıcılığa ve teknik bilgiye sahiptir.
Raporlama ve Monitoring
Bir marka için uzun vadeli, sürdürülebilir sonuçlar sunmaya çalışıyoruz. Markanız için sürekli olarak performansa ve yatırım getirisine odaklanıyoruz. Bu nedenle bir kampanyayı ayrıntılı raporlama yoluyla analiz ediyoruz ve yaklaşımımız konusunda tam şeffaflık sağlıyoruz.

İşletmenizi büyütmek için LinkedIn Ads stratejileri oluşturuyoruz!

Size başka nasıl yardımcı olabiliriz?

• İşletmeniz için doğru içerik türünü buluruz,
• Daha üst sıralarda yer almak için arama motoru optimizasyonu yaparız,
• İçeriğinizi sosyal medya ve diğer kanallar aracılığıyla tanıtırız,
• Dönüşüm oranlarınızı artırırız böylece ziyaretçilerinizden daha fazla müşteri yaratırız.

Ürün ve hizmetlerinizi, sizi rakiplerinizden ayıran noktaları, hedef kitlenizi, pazarınızı ve rekabet ortamınızı anlamak için sizi tanımaya çalışıyoruz. Dijital kanal içeriğiniz ve arama motoru optimizasyonu ilerlemeniz için bir ön analiz yapıyor ve birlikte oluşturduğumuz bir pazarlama planı üzerinde sizinle çalışıyoruz.

Yeni bir pazara girmek, mevcut bir pazarda liderliği genişletmek veya belirli bir kitlede marka bilinirliği oluşturmak gibi LinkedIn Ads hedeflerini belirliyoruz. Hedefler belirlendikten sonra bu hedeflere ulaşmanız için pazarlama kampanyaları hazırlıyoruz.

Mevcut konumunuz ve uygulama raporlarınızdan derlediğimiz veriler doğrultusunda LinkedIn Reklam stratejilerinizi sürekli güncelliyoruz. Dijital kanallardaki farkındalığınızı ölçüyor, mevcut stratejinizin sonuçlarını sizinle paylaşıyoruz.

#SorunlarıÇözeriz

Sorun Çözen LinkedIn Ads Ajansı Pazarlama, B2B firmaların satış ve dönüşümleri artırması, hemen çıkış oranını azaltması ve hızlıca ölçeklenmesine yardım eder.

Bu, LinkedIn'in en başarılı ve yaygın olarak kullanılan reklam modelidir. Bu modelde reklamınız hedef kitlenize, LinkedIn haber akışındaki normal bir gönderiymiş gibi sunulur. İlginç bir görsel metin kullanırsanız gerçekten etkili sonuçlar alabilirsiniz.

Bu, şirketiniz tarafından yayınlanan düzenli güncellemelerle ilgili tanıtım çalışmalarını içerir. Diyelim ki bir güncelleme yayınladınız ancak beklediğiniz ilgiyi çekmediniz veya güncellemenizi daha fazla kişinin görmesini istiyorsunuz. LinkedIn reklam panosuna girdiğinizde bu güncellemeyi görebilir ve diğer gönderiler arasından bu güncellemeyi seçebilirsiniz. Seçtikten ve hedefledikten sonra reklam kampanyanızı aktif hale getirebilirsiniz.

  • Yeniden düzenlenen içerik yöntemiyle bloğunuzdaki, web sitenizdeki ve sosyal medya alanlarında kanallarınızdaki içerikleri yeniden düzenleyin.
  • Gönderilerinizde video, ses veya diğer zengin medya öğelerini kullanmak, içeriğinizi görünür kılar.
  • Hikayelerinizi insanların ilgisini çekecek şekilde paylaşarak aranızda duygusal bir bağ oluşturun.
  • Gönderilerinize, trend haberler konusunda markanızın düşünce liderliğini göstermek için yorumlar ekleyin. 

Inmail, LinkedIn reklamlarının en ayırt edici kısmı olabilir. Bildiğiniz gibi InMail aslında birinci seviye bağlantı kurduğunuz diğer kullanıcılarla yazıştığınız bir sistemdir. Bu makaleyi okuyan Premium kullanıcıları beni düzeltmeye başlamadan önce şunu eklemeliyim tabii ki birinci seviye bağlantınız olmayan kullanıcılara, ancak Premium hesabınız varsa belirli bir miktarda InMail gönderebilirsiniz. Ancak mesajlarınızı belirlediğiniz kriterlere uyan online kullanıcılara otomatik olarak ulaştıran bu model, anında sonuca ihtiyaç duyacağınız organizasyonlar veya sektörel bazda oluşturduğunuz dikey ürün/hizmetler gibi faaliyetler için idealdir.

  • Blog gönderileri, web seminerleri veya endüstri trendleri ve analizleri paylaşarak marka yansımasını teşvik edebilirsiniz.
  • Ürün demolarını, öğreticileri ve başarı öykülerini tanıtın ya da yaklaşan bir web semineri veya etkinliğin reklamını yaparak potansiyel müşterileri müşterilere dönüştürmeyi deneyebilirsiniz.

Sponsorlu içeriklere alternatif olarak kullanılan metin reklamlar hem LinkedIn'in haber akışında hem de şirket ve profil sayfalarının üst ve yan kısımlarında yer almaktadır. Genellikle sayfa başına dört reklamdır. CTR (bu CTR nedir diye merak ediyorsanız Pazarlama Terimleri Sözlüğümüzden öğrenebilirsiniz) düşük bir yüzdeye sahiptir ancak doğru sunum yöntemleri ile ROI sponsorlu içeriğe dahil değildir. Sponsorlu içeriklerle birlikte kullanıldığında marka bilinirliği ve kampanya verimliliği açısından oldukça faydalıdır.

  • Metin reklamlarında etkili bir dil çok önemlidir bunun dışında görsellerle desteklenirse daha iyi sonuç verir.
  • Logo veya nesne eklemek yerine bir profil resmi seçtiğinizden emin olun.
  • LinkedIn'e göre , 30 saniyenin altındaki videolar izlenme oranlarında %200 artış gördü, bu yüzden onları kısa tutun.
  • Videoları sessiz izlenebilecek şekilde tasarlayın ve altyazı ekleyin.
  • En iyisini sona saklamayın. İzleyiciler ilk 10 saniyeden sonra yayından kalkar.
  • 2018 yılının üçüncü çeyreğinde başlayan carousel reklamlar, farklı segmentleri/hizmetleri aynı anda sunmak için kullanılmaktadır. Facebook'ta başarısını kanıtladıktan sonra LinkedIn'e entegre olan bu reklamlar, diğer paylaşımlardan çok LinkedIn kullanan profesyonellerin dikkatini çekiyor. Tek bir görselle anlatamayacağınız hizmet ve ürünleriniz varsa carousel reklamları kullanabilir ve kullanıcıların dikkatini çok daha hızlı çekebilirsiniz.

    • Başlangıçta 3-5 kart kullanın ve daha sonra eklemeyi deneyin.
    • Benzer bir temayı ele alan bir içerik döngüsü oluşturun veya büyük bir içeriği döngü kartlarına bölün.
    • Hedef kitlenizin ilgisini çekmek için görsel hikâye anlatımını kullanın.
    • Her carousel açıklaması, bir CTA ve açık, doğrudan bir mesaj içermelidir.
    • Ana başlıkta ve reklam metninde kısalığı koruyun ve mümkün olduğunca açıklayıcı olun.
    • Yayınlamadan önce görüntü düzenlerini test edin.
    • Her reklama net bir mesaj ve CTA ekleyin.

LinkedIn Reklam Ajansı Olarak LikedIn Reklam Stratejisi Oluşturmanıza Nasıl Yardımcı Oluyoruz?

Araştırma
Pazarlama hedeflerinize uygun LinkedIn Ads stratejisi geliştirmek üzere sektörünüzü, rakiplerinizi ve hedef kitlenizi kapsamlı bir şekilde araştırıyoruz.
Analiz
LinkedIn reklam planlaması ve stratejisi, başarılı bir ücretli sosyal kampanyanın başlangıcıdır. LinkedIn reklam stratejisi onaylandıktan sonra deneyimli dijital pazarlama ekibimizin yardımıyla stratejiyi uyguluyoruz.
Strateji
Hedefimiz, bir marka için uzun vadeli, sürdürülebilir sonuçlar elde etmektir. Markanız için sürekli olarak performansa ve yatırım getirisine odaklanıyoruz. Bu nedenle bir kampanyayı ayrıntılı raporlama yoluyla analiz ediyoruz ve yaklaşımımız konusunda tam şeffaflık sağlıyoruz.

Neden LinkedIn Reklam Ajansı ile Çalışıyorsunuz?

LinkedIn, düzenli olarak kullanan 500 milyon iş insanı ve her gün 40 milyon kişinin oraya giriş yaptığını gösteren araştırmalarla bir B2B pazarlama altın madeni olarak tanımlanıyor. LinkedIn, işletme profesyonellerinin kendi girişimlerinde kendilerine yardımcı olabilecek ilgili bilgileri bulmaları için gidilecek yer olarak kabul edildiğinden, özellikle B2B'de çalışıyorsanız, bu sosyal medya ağına özel bir göz atmak paha biçilmezdir.

LinkedIn'de reklam vermek, diğer B2B şirketleriyle bağlantı kurmanın en etkili yollarından biridir, çünkü reklam harcamalarınızı nitelikli potansiyel müşterileri ve dönüşüm sağlama olasılığı en yüksek olanları bulmak için demografiye odaklayabilirsiniz. Diğer birkaç pazarlama kanalı, bu tür insanlara 5 dolardan daha düşük bir fiyata ulaşmanıza olanak tanır. Küçücük bir bölgedeki küçük bir izleyici kitlesine odaklanabilirsiniz (örneğin, Atlanta'da çevre endüstrisinde çalışan CEO'lar) veya geniş kitlelere geniş bir mesaj iletebilirsiniz. Yine de binlerce şirket, LinkedIn reklamcılığının gücünden yararlanmakta başarısız oluyor çünkü bunu kendileri için nasıl çalıştıracaklarını bilmiyorlar. LinkedIn reklamcılığı, çözemeyeceğiniz bir gizem veya karmaşık bir bilmece olmak zorunda değildir. Satış, satın alma ve olası satış geliştirme için bir numaralı pazarlama aracınız olabilir, ancak doğru teknoloji, uzmanlık ve dikkatle yönetilmesi gerekir. Bize hedeflerinizden ve hedef müşteri segmentlerinizden bahsedin, deneyimli LinkedIn reklam uzmanlarımız bir sonraki reklam kampanyalarınız için size özel bir plan oluştursun. Mochatouch LinkedIn pazarlama şirketi sonuç alıyor. Hem merkezi kuruluşlarla hem de çok tesisli franchise'larla çalışıyoruz. Ekibimiz, kampanyalarınızı konum, zaman, kişi, mesajlaşma ve yaratıcılığa göre geliştirmenize yardımcı oluyor. İlk günden itibaren sonuçları görmeniz için sizi yolun her adımında işiniz üzerindeki etkiden haberdar ediyoruz.

LinkedIn Ads ajansı hakkında sık sorulan sorular

Organik içerik oluşturma kampanyası yoluyla marka bilinirliği ve otoritesi oluşturmayı amaçlayan bir LinkedIn pazarlama kampanyasının aksine LinkedIn Reklamcılığı, ücretli reklamlar biçiminde kopya ve kreatif kullanımını ifade eder. Bu reklamlar, LinkedIn Reklam Yöneticisi aracılığıyla sunulur ve hedef kitlenizi tam olarak hedeflemenize olanak tanır.

LinkedIn Reklamları çeşitli şekillerde olabilir. Hedef kitlenize ulaşmak için sponsorlu içerik (gönderiler), sponsorlu InMail ve LinkedIn metin reklamlarını kullanabilirsiniz. Tüm reklam çabaları, LinkedIn Reklam Yöneticisi aracılığıyla dağıtılır ve yönetilir. Bu, bir reklamın bütçesi, hedef kitlesi ve zaman dilimi gibi ayrıntıları kontrol etmeniz için size tek bir arayüz sağlar.

Reklam hesabınızı etkinleştirdikten sonraki adım, ilk kampanyanızı oluşturmaktır. LinkedIn, reklam verenler için çok fazla esneklik sunar. Kendi metninizi ve kreatifinizi oluşturup ekleyebilir ve ardından kendi hedefinizi, hedef kitlenizi, teklif türünüzü ve bütçenizi belirleyebilirsiniz. PPC’ye zaten aşinaysanız, muhtemelen LinkedIn’i de zaten biliyorsunuzdur – LinkedIn bir PPC süreciyle çalışır, bu da şimdiden bir adım önde olabileceğiniz anlamına gelir.

Bu birkaç karara bağlıdır; bunlardan en önemlisi, tercih ettiğiniz teklif seçeneğidir. LinkedIn Advertising, seçenek olarak hem CPC (tıklama başına maliyet) hem de CPM (mil başına maliyet – veya bin) sunar ve bunların fiyatları oldukça farklı olabilir. Bir CPM sistemiyle her 1.000 gösterim için ödeme yaparsınız; bu, reklamınızın 1.000 kez görüntülendiği anlamına gelir. CPC ile her tıklama için doğrudan ödeme yaparsınız. Maliyet, hedef kitlenize, sektörünüze ve rakiplerinizin ne yaptığına bağlıdır, ancak tıklama başına 50 sent ile 5 ABD Doları arasında bir ödeme yapmayı bekleyebilirsiniz.

B2B pazarlamacılarının %90’ından fazlası böyle düşünüyor! Çok sayıda B2B şirketi, hizmeti kullanan milyonlarca yöneticiye ve diğer karar vericilere doğrudan ulaşmalarına izin verdiği için LinkedIn Reklamlarını dijital pazarlama stratejilerinin önemli bir parçası olarak görüyor. Değerli içeriğinizi, işletmenizin başarılı olmasına en çok yardımcı olabilecek kişilerin doğrudan önüne başka nereye koyabilirsiniz?

Ortalama olarak, tüm B2B potansiyel müşterilerinin yaklaşık %80’i LinkedIn’den gelir. Bu hizmet yalnızca işletmeniz için daha fazla potansiyel müşteri sağlamakla kalmaz, aynı zamanda daha niteliklidir- LinkedIn’den gelen müşteriler genellikle markanızı araştırmak için zaman ayırmıştır. Ve platformdaki çok sayıda karar mercii ile LinkedIn reklamcılığı, olası bir müşteriyi uzun vadeli bir iş ortağına dönüştürmeniz için size en iyi şansı verir.