0
Müşteri Sadakati İçin Uyulması Gereken Altın Kurallar
Müşteri bağlılığı (müşteri sadakati) şirket ve müşteri arasındaki temel iletişimdir. Bu iletişimin temelinde sosyal iletişim becerileri yatar.
Hesap Tabanlı Pazarlama (ABM) Nedir?
Hesap Tabanlı Pazarlama ya da Account Based Marketing (ABM), pazarlama kaynaklarının belirli hesaplara odaklanarak faaliyet göstermesidir. Hesap tabanlı pazarlama stratejisinin amacı bir hedef belirleyerek pazarlama faaliyetlerini bu hedef hesap üzerine yoğunlaştırmaktır. Böylece yürütülen pazarlama faaliyetleri hedeflenen hesap için kişiselleştirilir. Hesap...
Başarılı Bir Pazarlama Stratejisi: K-Pop
Asya Kaplanları Asya ülkelerinin çoğunun dünyanın en büyük ekonomilerine ve teknolojilerine sahip olduğu tartışma götürmez bir gerçektir. Ancak asıl önemli kısım, yakın zamanda büyük savaşlar ve felaketler yaşayan bu ülkelerin, bu kadar kısa zamanda nasıl dünyanın en büyükleri arasında yer...
Hedefini Seç: X, Y, Z Kuşağı
Pazarlama tarihine kısa bir bakış attığımız zaman kuşaklar ve onların eğilimleri ile ilerlediğini görürüz. Pazarlama sürecinde yöneticiler kararlarının çoğunu bu kuşakları inceleyerek veriyorlar. Kuşaklar ve onların peşinden gelen akımlar sayesinde pazarlama sürecindeki tüm ihtiyaçlar daha şeffaflaşıyor. Milenyumlar – Kuşak Y...