0
Omnichannel Pazarlama
Omnichannel pazarlama en basit haliyle; herhangi bir zamanda, herhangi bir yerde ve herhangi bir cihazda tüketicilerle bağlantı kurabilmek için bir kuruluşun kanallarını, süreçlerini ve stratejilerini sorunsuz bir şekilde entegre etmek olarak tanımlanır. Markanızın, hedef kitlesiyle birçok kanal üzerinden sürekli olarak...
LinkedIn Reklamları
LinkedIn reklam konusunda uzun zamandır yazmak istiyordum ama fırsat bulamamıştım, hazır bütün reklam paneli değişmişken en güncel bilgilerin ve yeniliklerin yer aldığı komple bir rehber hazırlamak istedim. Uzunca bir yazı bizleri bekliyor. LinkedIn’in sosyal medya platformları arasında özellikle konu B2B ise ne...
Kurumsal Kimlik Nedir? Bilmeniz Gereken Her Şey
Kurumsal kimlik, firmanın şirket içinde ya da şirket dışında duruşunu temsil eden ve müşterilerin bir bakışta firmayı tanımasını sağlamak için yapılan çalışmaların bütünüdür. Aynı zamanda firmanın profesyonel görünmesini sağladığı için müşterilere daha güvenilir bir izlenim bırakır. Bu çalışmaların en temeli...