0
Net Promoter Score
Net Promoter Score ya da NPS, müşterinin bir markaya veya markanın sunduğu ürün veya hizmete olan bağlılığını ölçmek için kullanılan bir endeks, bir puanlama sistemidir.
Kriz Durumunda Pazarlama ve Satış
Karar mekanizmamızın neredeyse iflas ettiği, küresel bir kriz yaşadığımız bu dönemde şirketlerin hayatta kalmak için gereksinim duyduğu en büyük olgu karar mekanizmalarının duyguların altında ezilmemesi. Bu karar mekanizmalarının da güç aldığı yer ise şu anda içinde bulunduğumuz duruma tepki veren...
3 Horizons Model
Şirketler olgunlaştıkça inovasyon arayışları sekteye uğradığı için zamanla büyüme oranları düşer. Tutarlı bir büyüme seviyesine ulaşmak isteyen şirketler, gelecekte olmak istedikleri yeri göz önünde bulundurarak mevcut plan ve stratejilerini uyarlamak zorundadır. Büyüme ekseninin en önemli öğretilerinden biri olan 3 Horizons...
Mocha
Marakeş Değil Mochatouch Biz Mochatouch’ız! Yeri geldi Marakeş olduk, kimi zaman da Maraton… İsmini anlatamayan derdini anlatır mı dedik ve ismimizin hikayesini Mocha lezzetiyle birleştirmek istedik. Mochatouch ekibi olarak çatı katında çalışan altı buçuk kaçığız- buçuk ise henüz yuvaya giden...