0
LinkedIn Düşünce Lideri Reklamı
LinkedIn Düşünce Lideri Reklamı, belirli bir alanla ilgili yapılan deneyim ve öngörüye dayalı fikir içerikli uzman paylaşımlarının öne çıkarılmasıdır. Düşünce liderleri genellikle şirketlerin üst düzey yöneticileri, danışmanlar ya da bir konuda uzmanlık derecesine yükselmiş kişilerden oluşur. Düşünce liderleri, uzman oldukları...
SEO ve Sosyal Medya Birlikte Nasıl Kullanılır?
SEO ve sosyal medya, dijital pazarlamanın ayrılmaz türlerinden ikisidir. Doğru şekilde kullanılan sosyal medya hesapları SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) açısından oldukça önemlidir. Organik olarak önemli ölçüde SEO’yu destekleyen sosyal medya hesapları, web sitesine yönlendirme konusunda da iyi bir etkiye sahiptir....
Yapay Zekâ Pazarlaması Nedir?
Yapay zekâ pazarlaması, müşteri yolculuğunu iyileştirmek için makine öğrenimi ve big data gibi araçlarla çevrimiçi veya çevrimdışı kaynaklardan gelen müşteri verilerini kullanan bir yaklaşımdır. Şirketler, doğru zamanda doğru kanal aracılığıyla sunulan belirli içeriklerle belirli kullanıcıları hedefleyebilir. Yapay Zekâ (AI) Nedir?...
Akılda kalıcı bir marka sloganı nasıl yaratılır?
Marka sloganı, bir markanın özünü ve mesajını özetleyen kısa, özlü bir ifadedir. Etkili bir marka sloganı, hedef kitlenize hitap etmeli, akılda kalıcı olmalı ve markanızın benzersizliğini vurgulamalıdır. Marka oluşturma planında önemli bir yere sahip olan slogan, marka adından hemen sonra gelmelidir. Slogan...
B2B Şirketler Sosyal Medyayı Nasıl Kullanmalı?
B2B (Business-to-Business) ya da B2C (Business-to-Consumer) fark etmeksizin günümüz dünyasında tüm markalar için sosyal medya pazarlaması yüksek derecede önem arz ediyor. Bu yazımızda B2B şirketlerin sosyal medya kullanımı ve strateji planlaması için nelere dikkat edebileceklerine değineceğiz. Keyifli okumalar dileriz. B2B...
Inbound Pazarlama Nedir? Müşterilerinizi Kendinize Aşık Edin
Inbound Pazarlama, adı üstünden de anlaşılacağı gibi potansiyel müşterileri ürününüze ve hizmetinize çekmek için izlenen dijital pazarlama stratejisidir. İçerik pazarlaması ile bir bütün olan inbound pazarlama; blog yayınları, sosyal medya paylaşımları, e-posta bültenleri, infografikler gibi direkt olarak satış amaçlı değil...
UTM Link Nedir? UTM Parametreleri Nasıl Kullanılır?
Urchin Tracking Module yani kısaca UTM, pazarlama kampanyalarının trafiğini ve etkinliğini izlemek için kullanılan bir link çeşididir. Dijital pazarlamada yapılan kampanya çalışmalarını verimli bir şekilde sürdürmek için ölçümleme yapmak ve sonuçları analiz etmek çok önemlidir. UTM parametreleri sayesinde kampanyaların etkisi kolayca...
B2B Pazarlamaya Uygun Bir E-Mail İçin Dikkat Edilmesi Gereken 5 Püf Nokta
Yeni çağın “dijital mektubu” olarak adlandırabileceğimiz e-mail kavramı; çalışan, çalışmayan her kesimin hayatına bir şekilde girmiş bulunmakta. Her noktada kullanılması, günlük olarak posta kutumuza düşen e-mail sayısını da arttırmış bulunmakta. Tabi bu durum e-maillerin artık dikkat çekici ve diğerlerinden farklı...
Hedefini Seç: X, Y, Z Kuşağı
Pazarlama tarihine kısa bir bakış attığımız zaman kuşaklar ve onların eğilimleri ile ilerlediğini görürüz. Pazarlama sürecinde yöneticiler kararlarının çoğunu bu kuşakları inceleyerek veriyorlar. Kuşaklar ve onların peşinden gelen akımlar sayesinde pazarlama sürecindeki tüm ihtiyaçlar daha şeffaflaşıyor. Milenyumlar – Kuşak Y...
Çerez Ayarları
Cihaz bilgilerini saklamak ve/veya bunlara erişmek için çerezler gibi teknolojiler kullanırız. Bunu, tarama deneyimini iyileştirmek ve kişiselleştirilmiş reklamlar görüntülemek için yapıyoruz. Bu teknolojilere izin verirseniz, bu web sitesinde tarama davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verileri işleyebiliriz. Onay vermez veya onayınızı geri çekmezseniz, belirli işlevler bozulabilir.
Fonsiyonel Always active
Die technische Speicherung oder der Zugang ist unbedingt erforderlich für den rechtmäßigen Zweck, die Nutzung eines bestimmten, vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünschten Dienstes zu ermöglichen, oder für den alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Vorlieben
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
İstatistik
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
Die technische Speicherung oder der Zugriff, der ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet wird. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung deines Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen allein in der Regel nicht dazu verwendet werden, dich zu identifizieren.
Pazarlama
Teknik depolama veya erişim, kullanıcı profilleri oluşturmak, reklam göndermek veya benzer pazarlama amaçları için kullanıcıyı bir web sitesinde veya birkaç web sitesinde izlemek için gereklidir.