Dijital Pazarlama Nedir, Neden Önemlidir? Detaylı Rehber
Dijital pazarlama, markaların internet ve dijital teknolojileri kullanarak ürün ve hizmetlerini tanıttığı, pazarladığı, sattığı ve en önemlisi müşterileriyle iletişim kurduğu bir süreçtir. Bu süreç, web siteleri, sosyal medya platformları, arama motorları, e-posta ve diğer dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirilir. Bütün alt...
İnsan Kaynakları Yönetimi Nedir? Neden Önemlidir?
İnsan kaynakları yönetimi, bir şirketin sahip olduğu insan gücünün etkili bir şekilde yönetilmesi ve geliştirilmesi sürecidir. İşe alım, eğitim, performans yönetimi, kariyer gelişimi, ücretlendirme, iş ilişkileri, iş sağlığı ve güvenliği gibi çalışanları etkileyen bütün konular bu sürece dahildir. Aynı zamanda...
Proje Yönetimi: Daha İyi Bir Proje Planı ile Başarı Sağlayın
Proje yönetimi, belirli bir hedefi gerçekleştirmek için kaynakları planlama, strateji geliştirme, organizasyon, yönlendirme ve kontrol etme sürecidir. Bir proje genellikle belirli bir başlangıç ve bitiş tarihi olan, benzersiz bir ürün, hizmet veya sonuç üretmeye yönelik bir çaba olarak tanımlanır. Proje...
Pazarlama İletişimi Nedir? Güçlü İletişimin Temelleri
Pazarlama iletişimi, müşterileri ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmek için tasarlanmış faaliyetleri kapsayan stratejik bir süreçtir. Bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini hedef kitlesine tanıtmak, marka imajını oluşturmak, tüketici davranışlarını etkilemek ve satışları artırmak için kullandığı dijital ve geleneksel bütün...
B2B Pazarlama Nedir? İşinizi Nasıl Geliştirir?
B2B pazarlama, daha büyük satış hedefleri olan ve pazarlama faaliyetlerini satın almacılar, üst yönetim gibi yetkili kişilere odaklayan geniş bir alandır. Dolayısıyla yapılan reklam ve kampanya gibi aktiviteler hedef kitlenin önceliklerine göre şekillenir. B2B pazarlama, şirketlerin kurumsallığını ve prestijini ön...
B2B Pazarlamada Segmentasyon
Marka yönetme ve marka konumlandırma sürecinde önemli veriler sağlayan segmentasyon, B2B pazarlama stratejileri için oldukça önemlidir. Pazarlama faaliyetlerinin potansiyel müşteriler tarafından doğru algılanması için doğru hedef kitleye doğru stratejiler uygulanması gerekir.
Hesap Tabanlı Pazarlama (ABM) Nedir?
Hesap Tabanlı Pazarlama ya da Account Based Marketing (ABM), pazarlama kaynaklarının belirli hesaplara odaklanarak faaliyet göstermesidir. Hesap tabanlı pazarlama stratejisinin amacı potansiyel şirket isimlerini belirleyerek pazarlama faaliyetlerini sadece bu hedef şirketler üzerine yoğunlaştırmaktır. Böylece yürütülen pazarlama faaliyetleri hedeflenen şirketler ve...
Çerez Ayarları
Cihaz bilgilerini saklamak ve/veya bunlara erişmek için çerezler gibi teknolojiler kullanırız. Bunu, tarama deneyimini iyileştirmek ve kişiselleştirilmiş reklamlar görüntülemek için yapıyoruz. Bu teknolojilere izin verirseniz, bu web sitesinde tarama davranışı veya benzersiz kimlikler gibi verileri işleyebiliriz. Onay vermez veya onayınızı geri çekmezseniz, belirli işlevler bozulabilir.
Fonsiyonel Her zaman aktif
Die technische Speicherung oder der Zugang ist unbedingt erforderlich für den rechtmäßigen Zweck, die Nutzung eines bestimmten, vom Teilnehmer oder Nutzer ausdrücklich gewünschten Dienstes zu ermöglichen, oder für den alleinigen Zweck, die Übertragung einer Nachricht über ein elektronisches Kommunikationsnetz durchzuführen.
Vorlieben
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
İstatistik
Yalnızca istatistiksel amaçlarla teknik depolama veya erişim.
Die technische Speicherung oder der Zugriff, der ausschließlich zu anonymen statistischen Zwecken verwendet wird. Ohne eine Vorladung, die freiwillige Zustimmung deines Internetdienstanbieters oder zusätzliche Aufzeichnungen von Dritten können die zu diesem Zweck gespeicherten oder abgerufenen Informationen allein in der Regel nicht dazu verwendet werden, dich zu identifizieren.
Pazarlama
Teknik depolama veya erişim, kullanıcı profilleri oluşturmak, reklam göndermek veya benzer pazarlama amaçları için kullanıcıyı bir web sitesinde veya birkaç web sitesinde izlemek için gereklidir.






