Orta Ölçekli Bir Şirket İçin Marka Stratejisi Oluşturmak
Orta ölçekli şirketler için marka stratejisi oluşturmak, büyük ve köklü bir markanın strateji oluşturmasından daha zor olabilir. Birçok değişken orta ölçekli şirketleri içinden çıkamadığı bir kaosa sürükleyebilir. Bu nedenle küçük ya da orta ölçekli girişimci için marka stratejisi oluşturma süreci...
Marka Yönetme
Günümüzde, büyüklü küçüklü sayısız marka ve ticari birim oluşumuna tanıklık ediyoruz. Marka yönetme söz konusu olduğunda bu birimler farklı stratejiler ve hedefler belirliyor. Dolayısıyla bazen büyümek, bazen istikrar sağlamak bazen ise dönemsel bir başarı elde etmek amacıyla planlar yapıyorlar. Amaç...
Marka Yaratma
Marka yaratma, bir şirketin kuruluş aşamasından itibaren çizdiği yol haritasının ilk durağıdır. Sunulacak ürün veya hizmetin başarılı bir grafiğe sahip olmasının altında marka yaratma stratejileri yatar. Bu nedenle marka yaratma faaliyetleri pazarlama çalışmalarının ilk sırasında yer alır. Günümüzde başarılı bir...