Marka Deneyimi İle Tüketici Algısını Şekillendirmek
Marka deneyimi, müşterilerin ya da potansiyel müşterilerin markaya dair edindiği genel izlenim ve markanın oluşturduğu imaj algısıdır. Markanın kültüründen stratejilerine, çalışan perspektifinden pazarlama tekniklerine kadar yapılan bütün faaliyetler ve sahip olunan bakış açısı marka deneyimi etki eder. Doğrudan müşteri olmayan...
Dijital Pazarlama Nedir, Neden Önemlidir? Detaylı Rehber
Dijital pazarlama, markaların internet ve dijital teknolojileri kullanarak ürün ve hizmetlerini tanıttığı, pazarladığı, sattığı ve en önemlisi müşterileriyle iletişim kurduğu bir süreçtir. Bu süreç, web siteleri, sosyal medya platformları, arama motorları, e-posta ve diğer dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirilir. Bütün alt...
CRM
Genel olarak diğer pazarlama türleri gibi stratejik bir girişim olan CRM, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunarak müşteri sadakati oluşturmak ve kâra yönelik adımlar izlemek olarak tanımlanabilir. Müşterinin bütün yaşam döngüsünü kapsayan CRM, temelde bir pazarlama stratejisidir. Diğer stratejiler gibi marka değeri...
Net Promoter Score
Net Promoter Score ya da NPS, müşterinin bir markaya veya markanın sunduğu ürün veya hizmete olan bağlılığını ölçmek için kullanılan bir endeks, bir puanlama sistemidir.
B2B Pazarlamaya Uygun Bir E-Mail İçin Dikkat Edilmesi Gereken 5 Püf Nokta
Yeni çağın “dijital mektubu” olarak adlandırabileceğimiz e-mail kavramı; çalışan, çalışmayan her kesimin hayatına bir şekilde girmiş bulunmakta. Her noktada kullanılması, günlük olarak posta kutumuza düşen e-mail sayısını da arttırmış bulunmakta. Tabi bu durum e-maillerin artık dikkat çekici ve diğerlerinden farklı...