0
Akılda kalıcı bir marka sloganı nasıl yaratılır?
Marka sloganı, bir markanın özünü ve mesajını özetleyen kısa, özlü bir ifadedir. Etkili bir marka sloganı, hedef kitlenize hitap etmeli, akılda kalıcı olmalı ve markanızın benzersizliğini vurgulamalıdır. Marka oluşturma planında önemli bir yere sahip olan slogan, marka adından hemen sonra gelmelidir. Slogan...
B2B Pazarlama Nedir? İşinizi Nasıl Geliştirir?
B2B pazarlama, daha büyük satış hedefleri olan ve pazarlama faaliyetlerini satın almacılar, üst yönetim gibi yetkili kişilere odaklayan geniş bir alandır. Dolayısıyla yapılan reklam ve kampanya gibi aktiviteler hedef kitlenin önceliklerine göre şekillenir. B2B pazarlama, şirketlerin kurumsallığını ve prestijini ön...
Strateji Nedir? Stratejik Planlama Süreci Nasıl Geliştirilir
Strateji, hayatımızın her anında kullandığımız bir planlamadır. Günlük hayatımızı planlarken bile aslında stratejik bir yaklaşım kullanırız. Bu nedenle strateji geliştirme, uygulamada bildiğimiz ancak teknik olarak üzerinde durmadığımız bir konudur. Ticari anlamda gelişme, en basit tanımıyla büyüme olarak düşünülebilir. Bir şirketin...
Pazarlama Nedir? Satışlarınızı ve Kârlılığınızı Artırın
Pazarlama genel olarak bireysel ya da toplumsal ihtiyaçları karşılamak için tasarlanan ürün ya da hizmetin üretimi, dağıtımı, fiyatlandırması, promosyonu ve geri bildirim sürecini içeren planlamaların tümüdür. Bu faaliyetlerin hem organizasyonun hem de hedeflenen kitlenin çıkarlarını koruması ve ihtiyaçlarını karşılaması beklenir....
Facebook Reklam Yöneticisindeki Yenilikleri Keşfedin!
Hem B2B sosyal medya yönetimi hem de B2C sosyal medya yönetiminde önemi yadsınamayacak kadar büyük olan Facebook, reklam yöneticisi sayfasının metriklerini yeniledi ve sayfa algoritmasını güncelledi. Daha önceki blog yazımızda, LinkedIn reklamlarının B2B pazarlama stratejiniz için ne kadar önemli olduğundan...