CRM
Genel olarak diğer pazarlama türleri gibi stratejik bir girişim olan CRM, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sunarak müşteri sadakati oluşturmak ve kâra yönelik adımlar izlemek olarak tanımlanabilir. Müşterinin bütün yaşam döngüsünü kapsayan CRM, temelde bir pazarlama stratejisidir. Diğer stratejiler gibi marka değeri...
0
Hesap Tabanlı Pazarlama (ABM) Nedir?
Hesap Tabanlı Pazarlama ya da Account Based Marketing (ABM), pazarlama kaynaklarının belirli hesaplara odaklanarak faaliyet göstermesidir. Hesap tabanlı pazarlama stratejisinin amacı potansiyel şirket isimlerini belirleyerek pazarlama faaliyetlerini sadece bu hedef şirketler üzerine yoğunlaştırmaktır. Böylece yürütülen pazarlama faaliyetleri hedeflenen şirketler ve...
Net Promoter Score
Net Promoter Score ya da NPS, müşterinin bir markaya veya markanın sunduğu ürün veya hizmete olan bağlılığını ölçmek için kullanılan bir endeks, bir puanlama sistemidir.
Talep Yaratma
Talep yaratma, bir şirketin pazarlama ve satış bağlantısının temel fonksiyonunu oluşturur. Bir marka ve potansiyel alıcı arasında uzun vadeli bir ilişki kurmayı amaçlamak veya bir markanın hizmet ya da ürünü için satın alınma olasılığını geliştirmek ve ölçmek gibi pazarlama aksiyonları...