Dijital Pazarlama Bütçesi Nasıl Oluşturulur? Stratejik Planlamanın Temeli
Dijital pazarlama bütçesi, bir şirketin belirli bir dönem boyunca (genellikle yıllık olarak yapılır) dijital pazarlama faaliyetleri için ayırdığı finansal kaynakları kapsayan plandır. Bu bütçe, şirketin hedeflerine ulaşması için gerekli olan pazarlama stratejilerinin hayata geçirilmesini sağlar. Doğru planlanmış bir pazarlama bütçesi,...
Google Merchant Center
Google Merchant Center Nedir? Google Merchant Center ya da Google Perakende, Google Shopping ve diğer Google hizmetlerinde kullanılmak üzere ürün verilerinin Google’a yüklendiği bir platformdur. Google’da ücretsiz olarak ürün listelenmesini ve işletmelerinin tanıtılmasını sağlayan platforma eklenen ürünler, Google Arama, Google...
Google Ads Kalite Puanı Nedir? Nasıl Artırılır?
Google Ads kalite puanı, reklamlarınızın ve açılış sayfalarınızın kalitesini ölçen bir ölçektir. 1 ile 10 arasında bir puan alır ve reklamlarınızın arama sonuçlarında ne kadar iyi sıralanacağını belirlemede önemli bir rol oynar. Kalite puanını etkileyen üç temel faktör vardır: Tıklama...